Kategória: Public relations
A CIGÁNYOK ÁLTALÁNOS MAGYARORSZÁGI HELYZETÉRŐL
A cigányok nem akarják, hogy bűnözőként beszéljenek róluk. Ők sem beszélnek így a magyarokról. De azt igen, hogy beszéljenek róluk, mint cigány munkanélküliekről, akiket a…
PR VS MARKETING VS ÚJSÁGÍRÁS
Mi a public relations? Mi a marketing? És mi az újságírás? Jól tudjuk, hogy határozott különbségek vannak a fenti szakmák között, mégsem könnyű igazi határvonalat…
A KÖNYVKIADÁS PUBLICITÁSA
A publicitás megszervezése a könyvkiadásnak az a területe, ahol a fantázia és a rugalmasság gyors és látványos eredményeket hozhat. Egy szerkesztőnek sokszor évekre van szüksége…
A BULVÁRMŰFAJ KIALAKULÁSA
Célunk a bulvármédia és termékei, azaz – idegen szóval élve – a „tabloidok” jellegzetességeit, valamint tágabb összefüggéseit feltárni. E rövid történeti áttekintésében a nemzetközi bulvársajtó…
A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN
Azt hiszem, hogy bármi is történt Romániában 1989 végén, az megérdemli a lényegi filozófiai reflexiót. Sokan ezt „forradalomnak nevezik.” Én azt gondolom, ez egy rossz…
AKTÍV ÉS PASSZÍV PR
Nagyképűség és naivitás volna azt hinnem, hogy megoldást kínálhatok a jelenlegi, többnyire liberós korban lévő hazai művészet- (kultúra- és művész-) menedzselési helyzetre. Csupán reménykedni merek, hogy…