Posted in A Kiemelt cikkek KRÍZIS

A CIGÁNYOK ÁLTALÁNOS MAGYARORSZÁGI HELYZETÉRŐL

A cigányok nem akarják, hogy bűnözőként beszéljenek róluk. Ők sem beszélnek így a magyarokról. De azt igen, hogy beszéljenek róluk, mint cigány munkanélküliekről, akiket a…

Tovább... A CIGÁNYOK ÁLTALÁNOS MAGYARORSZÁGI HELYZETÉRŐL
Posted in A pr-szakma Public relations

PR VS MARKETING VS ÚJSÁGÍRÁS

Mi a public relations? Mi a marketing? És mi az újságírás? Jól tudjuk, hogy határozott különbségek vannak a fenti szakmák között, mégsem könnyű igazi határvonalat…

Tovább... PR VS MARKETING VS ÚJSÁGÍRÁS
Posted in Könyv Közönség Nyilvánosság Public relations

A KÖNYVKIADÁS PUBLICITÁSA

A publicitás megszervezése a könyvkiadásnak az a területe, ahol a fantázia és a rugalmasság gyors és látványos eredményeket hozhat. Egy szerkesztőnek sokszor évekre van szüksége…

Tovább... A KÖNYVKIADÁS PUBLICITÁSA
Posted in Média Public relations

A BULVÁRMŰFAJ KIALAKULÁSA

Célunk a bulvármédia és termékei, azaz – idegen szóval élve – a „tabloidok” jellegzetességeit, valamint tágabb összefüggéseit feltárni. E rövid történeti áttekintésében a nemzetközi bulvársajtó…

Tovább... A BULVÁRMŰFAJ KIALAKULÁSA
Posted in Média Public relations

A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN

Azt hiszem, hogy bármi is történt Romániában 1989 végén, az megérdemli a lényegi filozófiai reflexiót. Sokan ezt „forradalomnak nevezik.” Én azt gondolom, ez egy rossz…

Tovább... A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN
Posted in A Kiemelt cikkek A pr-szakma Könyv Közönség Public relations

AKTÍV ÉS PASSZÍV PR

Nagyképűség és naivitás volna azt hinnem, hogy megoldást kínálhatok a jelenlegi, többnyire liberós korban lévő hazai művészet- (kultúra- és művész-) menedzselési helyzetre. Csupán reménykedni merek, hogy…

Tovább... AKTÍV ÉS PASSZÍV PR