Kategória: Public relations
AKTÍV ÉS PASSZÍV PR
Nagyképűség és naivitás volna azt hinnem, hogy megoldást kínálhatok a jelenlegi, többnyire liberós korban lévő hazai művészet- (kultúra- és művész-) menedzselési helyzetre. Csupán reménykedni merek, hogy…
JÓKAI MEGHALT
Nincs a publicitásnak hatékonyabb formája, mintha sztoriba csomagoljuk az üzenetünket. Tegyük fel, hogy egy háztartás-vegyipari cég fel akarja hívni a média és a közönség figyelmét…
A MAGYAR BULVÁR
A nemzetközi szakirodalomban „tabloid” sajtóként emlegetett médiaszektor hazai elnevezése az angolszász kifejezéssel szemben árusítás helyére és körülményeire utal inkább (Császi, 2003: 1.). De milyenek is…
INTERJÚRA FELKÉSZÍTÉS
A hírközlő eszközök a közvélemény legfőbb tájékozódási forrásai. Egy kétezer személyes – felnőtt – mintán végzett amerikai felmérés kimutatta, hogy a legfontosabb tájékozódási forrás: a…
A PANNONHALMI KRÍZIS
Az elmúlt ezer év magyar kultúrájának ikonikus fellegvára ördögi helyzetbe került, hiszen kiskorú veszélyeztetésének súlyos vádját vonta magára Szent Márton hegyének főapátsága. A kezdeti látványos…
NEMZETKÖZI FELLÉPÉS AZ IRÁNI BAHÁ’Í HÍVŐK ELLENI JOGSÉRTÉSEK MEGAKADÁLYOZÁSÁÉRT
Az ENSZ Közgyűlése a 2020. december 16-án elfogadott határozatában felszólítja az Iráni Iszlám Köztársaságot, hogy legyen tekintettel állampolgárai jogaira. A határozat hivatkozik az iráni bahá’í…