Kategória: Public relations
BULVÁR ÉS KULTÚRA
Az intézményesült pletyka, a legitimizált kukkolás, mely a kocsmák, a gangok dialógusait, vagy éppen (lásd Mónika-show) az utcán zajló (nem mindig) verbális családi drámákat, a…
IRÁNBAN ERŐSÖDIK A BAHÁ’Í HÍVŐK ELNYOMÁSA
A Bahá’í Nemzetközi Közösség aggodalmát fejezi ki amiatt, hogy Iránban a bahá’í-ok üldözése a közelmúltban ismét felerősödött. Úgy tűnik, hogy ez a tény az iráni…
A RIPORT MŰFAJA
A riport mindig is a média egyik alapkövét jelentette, hiszen élettel teli műfaj, többnyire megjelenik az érintetteknek és riport készítőjének véleménye is közvetlenül, vagy közvetve…
EGYÜTTMŰKÖDÉST AZ ELLENÁLLÁSBÓL
Dr. Marshall B. Rosenberg által kidolgozott kommunikációs modellt ma már sikerrel alkalmazzák üzletemberek – munkacsoportok együttműködésének elősegítésében; pedagógusok – a demokratikus, humánus nevelésben; szülők, gyermekek,…
A BHOPALI TRAGÉDIA
A történelem eddigi legtöbb halálos áldozatot követelő ipari-környezeti katasztrófája 1984. december 3-ára virradó éjszaka következett be, amikor mérgező gázok szabadultak ki az amerikai Union Carbide…
A BULVÁR LÉTJOGOSULTSÁGA
Vajon „kell-e” a bulvár? Ennek a témának a vizsgálata és a definíciója egyaránt meglehetősen nehézkes, főképp azért, mert maga a jelenség (műfaj, stílus, trend stb.)…