Posted in Média Public relations

,,MOSOLYOG, MINT MÓNIKA A GYILKOSRA”

Avagy hogyan lehet komédiaként kezelni egy gyilkosságot „Ózdi vagy és sinter (sic!) vagy!” „Köpköd a vámpír, egy foga van, azt is tombolán nyerte.” Ezek a…

Tovább... ,,MOSOLYOG, MINT MÓNIKA A GYILKOSRA”
Posted in Könyv Közönség Public relations

,,100 SZÁZALÉKOS ORSZÁGMÁRKA VISZONT NINCS!”

Babkonzerv és rákok nyitott kosárban Jamaikai halászok rákkal kapcsolatos megfigyelése, Anholt és Hildreth babkonzerv-példája, vagy a 3 perces észt adóbevallás is szerepel Papp-Váry Árpád legújabb…

Tovább... ,,100 SZÁZALÉKOS ORSZÁGMÁRKA VISZONT NINCS!”
Posted in KRÍZIS Public relations

OROSZORSZÁGI BELBIZTONSÁGI FEJLEMÉNYEK

Az orosz belbiztonsági szolgálatok éves konferenciáján a nagymúltú és hagyományőrző Ljubjanka Palotában 2019. március 6-án Vlagyimir Vlagyimirovics Putyin nyitotta meg a belügyi szervek és biztonsági…

Tovább... OROSZORSZÁGI BELBIZTONSÁGI FEJLEMÉNYEK
Posted in KRÍZIS Public relations

HITELKEDVEZMÉNYEK HATÁSAI

Az itt olvasható tanulmány a Bolívia által felvett IMF-hitel kapcsán kialakult 2003-as válságról, és annak fejleményeiről szól. Dél-Amerika legszegényebb, csőd szélén álló országa kötelező feladatául…

Tovább... HITELKEDVEZMÉNYEK HATÁSAI
varjú - fotó: travelzona
Posted in A Kiemelt cikkek Könyv KRÍZIS

LÁTTAM ÉN MÁR KARÓN VARJÚT

A novellából megismerhetjük egy női hajléktalanszálló lakói, szociális munkásai életét -, a cigány származású Kata beilleszkedésének nehézségeit és egy különös barátság történetét. Kata minden reggel…

Tovább... LÁTTAM ÉN MÁR KARÓN VARJÚT
Posted in A pr-szakma Public relations

PSZICHEDELIKUS PÁROSÍTÁS

Meghökkentő gyümölcs-elektronika párosítást eszelt ki Japánban a világ legnagyobb zöldség és gyümölcs termelője, a Dole. A Tokióban megrendezett maraton szponzoraként a futóknak olyan – valódi…

Tovább... PSZICHEDELIKUS PÁROSÍTÁS