Posted in Média Public relations

BULVÁR ÉS KULTÚRA

Az intézményesült pletyka, a legitimizált kukkolás, mely a kocsmák, a gangok dialógusait, vagy éppen (lásd Mónika-show) az utcán zajló (nem mindig) verbális családi drámákat, a…

Tovább... BULVÁR ÉS KULTÚRA
Posted in KRÍZIS Public relations

IRÁNBAN ERŐSÖDIK A BAHÁ’Í HÍVŐK ELNYOMÁSA

A Bahá’í Nemzetközi Közösség aggodalmát fejezi ki amiatt, hogy Iránban a bahá’í-ok üldözése a közelmúltban ismét felerősödött. Úgy tűnik, hogy ez a tény az iráni…

Tovább... IRÁNBAN ERŐSÖDIK A BAHÁ’Í HÍVŐK ELNYOMÁSA
Posted in Média Public relations

A RIPORT MŰFAJA

A riport mindig is a média egyik alapkövét jelentette, hiszen élettel teli műfaj, többnyire megjelenik az érintetteknek és riport készítőjének véleménye is közvetlenül, vagy közvetve…

Tovább... A RIPORT MŰFAJA
Posted in KRÍZIS Public relations

EGYÜTTMŰKÖDÉST AZ ELLENÁLLÁSBÓL

Dr. Marshall B. Rosenberg által kidolgozott kommunikációs modellt ma már sikerrel alkalmazzák üzletemberek – munkacsoportok együttműködésének elősegítésében; pedagógusok – a demokratikus, humánus nevelésben; szülők, gyermekek,…

Tovább... EGYÜTTMŰKÖDÉST AZ ELLENÁLLÁSBÓL
Posted in KRÍZIS Public relations

A BHOPALI TRAGÉDIA

A történelem eddigi legtöbb halálos áldozatot követelő ipari-környezeti katasztrófája 1984. december 3-ára virradó éjszaka következett be, amikor mérgező gázok szabadultak ki az amerikai Union Carbide…

Tovább... A BHOPALI TRAGÉDIA
Posted in Média Public relations

A BULVÁR LÉTJOGOSULTSÁGA

Vajon „kell-e” a bulvár? Ennek a témának a vizsgálata és a definíciója egyaránt meglehetősen nehézkes, főképp azért, mert maga a jelenség (műfaj, stílus, trend stb.)…

Tovább... A BULVÁR LÉTJOGOSULTSÁGA