Posted in A pr-szakma Public relations

„PR” VAGY „pr”?

A public relations szakma rövidítését az esetek többségében nagybetűvel (PR) látom leírva, ám szent meggyőződésem, hogy a kisbetűs (pr) a helyes, jóllehet ez irányú hivatalos…

Tovább... „PR” VAGY „pr”?
Posted in Média Public relations

AZ ÉLTETŐ IMÁZS

A bulvár lételeme a siker, a bulvár sikeres termékként élhet, másként nem. Léte nem a mecenatúra és a műkedvelők közösségén múlik, hanem tisztán azon a…

Tovább... AZ ÉLTETŐ IMÁZS
Posted in Média Public relations

A PUBLICITÁS MŰVÉSZETE

Magyarországon a médiába kerülés, a legtöbb újság és rádió- vagy tévéprogram esetében pénzzel megfizethető, illetve reklámzsarolással kikényszeríthető „volt”. (A múlt idő használatát szegény anyám nevelésének…

Tovább... A PUBLICITÁS MŰVÉSZETE
Posted in Média Public relations

BULVÁR ÉS KULTÚRA

Az intézményesült pletyka, a legitimizált kukkolás, mely a kocsmák, a gangok dialógusait, vagy éppen (lásd Mónika-show) az utcán zajló (nem mindig) verbális családi drámákat, a…

Tovább... BULVÁR ÉS KULTÚRA
Posted in Média Public relations

A RIPORT MŰFAJA

A riport mindig is a média egyik alapkövét jelentette, hiszen élettel teli műfaj, többnyire megjelenik az érintetteknek és riport készítőjének véleménye is közvetlenül, vagy közvetve…

Tovább... A RIPORT MŰFAJA
Posted in KRÍZIS Public relations

EGYÜTTMŰKÖDÉST AZ ELLENÁLLÁSBÓL

Dr. Marshall B. Rosenberg által kidolgozott kommunikációs modellt ma már sikerrel alkalmazzák üzletemberek – munkacsoportok együttműködésének elősegítésében; pedagógusok – a demokratikus, humánus nevelésben; szülők, gyermekek,…

Tovább... EGYÜTTMŰKÖDÉST AZ ELLENÁLLÁSBÓL