Posted in A pr-szakma Public relations

A PR-SZAKMA ÖNÁLLÓSÁGA

Az angol nyelvben a „foglalkozás” szónak – többek között – az „occupation” és a „profession” szavak felelnek meg. Az angol-magyar üzleti szótár az alábbiak szerint…

Tovább... A PR-SZAKMA ÖNÁLLÓSÁGA
Posted in Média Public relations

INTERJÚRA FELKÉSZÍTÉS

A hírközlő eszközök a közvélemény legfőbb tájékozódási forrásai. Egy kétezer személyes – felnőtt – mintán végzett amerikai felmérés kimutatta, hogy a legfontosabb tájékozódási forrás: a…

Tovább... INTERJÚRA FELKÉSZÍTÉS
Posted in Média Public relations

A RIPORT MŰFAJA

A riport mindig is a média egyik alapkövét jelentette, hiszen élettel teli műfaj, többnyire megjelenik az érintetteknek és riport készítőjének véleménye is közvetlenül, vagy közvetve…

Tovább... A RIPORT MŰFAJA
Posted in Média Public relations

A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN

Azt hiszem, hogy bármi is történt Romániában 1989 végén, az megérdemli a lényegi filozófiai reflexiót. Sokan ezt „forradalomnak nevezik.” Én azt gondolom, ez egy rossz…

Tovább... A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN
Posted in A pr-szakma Public relations

KÖZVÉLEMÉNY-FORMÁLÓK

Az USA-ban az üzleti élet szereplői évente tízmilliárd dollárt meghaladó összeget költenek arra, hogy a társadalom szemében kellően vonzó képet alakítsanak ki magukról, főképp közvélemény-formáló…

Tovább... KÖZVÉLEMÉNY-FORMÁLÓK
Posted in A pr-szakma Public relations

VELENCEI SZABÁLYZAT

A „Velencei Szabályzatot” – a pr-szakma magatartási kódexét -, a Nemzetközi Public Relations Szövetség (IPRA) 1961. májusában, Velencében tartott Közgyűlésen fogadta el.  A) Személyi és…

Tovább... VELENCEI SZABÁLYZAT