Posted in Média Public relations

AZ ÚJSÁGOK SZEREPE A SZÖVEGÉRTÉSBEN

Az EU magas szintű szakértői csoportjának jelentése szerint a kiadók és a hírszolgáltatás fontos szerepet játszanak a lakosság szövegértési, olvasási készségének erősödésében. Az EU korábbi…

Tovább... AZ ÚJSÁGOK SZEREPE A SZÖVEGÉRTÉSBEN
Posted in Média Public relations

FUSSANAK NEKI ÚJRA!

A következőkben a téma iránti elfogultság és az iránta való elkötelezettség vezeti a kezemet a klaviatúrán; ezt kéretik figyelembe venni! Gondolatmorzsák következnek a XX. Szegedi…

Tovább... FUSSANAK NEKI ÚJRA!
Posted in A pr-szakma Public relations

JÓ HÍRÜNK HANGJAI

Ugyanaz a zene különböző helyzetekben más és más jelentést tartalmaz: Richard Strauss Hét fátyoltánc-a másként szól a hangversenyteremben, mint egy vállalati telefon várakoztató hangjaként, szállodai…

Tovább... JÓ HÍRÜNK HANGJAI
Posted in A pr-szakma Public relations

„PR” VAGY „pr”?

A public relations szakma rövidítését az esetek többségében nagybetűvel (PR) látom leírva, ám szent meggyőződésem, hogy a kisbetűs (pr) a helyes, jóllehet ez irányú hivatalos…

Tovább... „PR” VAGY „pr”?
Posted in Média Public relations

AZ ÉLTETŐ IMÁZS

A bulvár lételeme a siker, a bulvár sikeres termékként élhet, másként nem. Léte nem a mecenatúra és a műkedvelők közösségén múlik, hanem tisztán azon a…

Tovább... AZ ÉLTETŐ IMÁZS
Posted in Média Public relations

A PUBLICITÁS MŰVÉSZETE

Magyarországon a médiába kerülés, a legtöbb újság és rádió- vagy tévéprogram esetében pénzzel megfizethető, illetve reklámzsarolással kikényszeríthető „volt”. (A múlt idő használatát szegény anyám nevelésének…

Tovább... A PUBLICITÁS MŰVÉSZETE