Kategória: Public relations
„PR” VAGY „pr”?
A public relations szakma rövidítését az esetek többségében nagybetűvel (PR) látom leírva, ám szent meggyőződésem, hogy a kisbetűs (pr) a helyes, jóllehet ez irányú hivatalos…
AZ ÉLTETŐ IMÁZS
A bulvár lételeme a siker, a bulvár sikeres termékként élhet, másként nem. Léte nem a mecenatúra és a műkedvelők közösségén múlik, hanem tisztán azon a…
A PUBLICITÁS MŰVÉSZETE
Magyarországon a médiába kerülés, a legtöbb újság és rádió- vagy tévéprogram esetében pénzzel megfizethető, illetve reklámzsarolással kikényszeríthető „volt”. (A múlt idő használatát szegény anyám nevelésének…
BULVÁR ÉS KULTÚRA
Az intézményesült pletyka, a legitimizált kukkolás, mely a kocsmák, a gangok dialógusait, vagy éppen (lásd Mónika-show) az utcán zajló (nem mindig) verbális családi drámákat, a…
A RIPORT MŰFAJA
A riport mindig is a média egyik alapkövét jelentette, hiszen élettel teli műfaj, többnyire megjelenik az érintetteknek és riport készítőjének véleménye is közvetlenül, vagy közvetve…
EGYÜTTMŰKÖDÉST AZ ELLENÁLLÁSBÓL
Dr. Marshall B. Rosenberg által kidolgozott kommunikációs modellt ma már sikerrel alkalmazzák üzletemberek – munkacsoportok együttműködésének elősegítésében; pedagógusok – a demokratikus, humánus nevelésben; szülők, gyermekek,…