Posted in Média Public relations

JÓKAI MEGHALT

Nincs a publicitásnak hatékonyabb formája, mintha sztoriba csomagoljuk az üzenetünket. Tegyük fel, hogy egy háztartás-vegyipari cég fel akarja hívni a média és a közönség figyelmét…

Tovább... JÓKAI MEGHALT
Posted in Média Public relations

A MAGYAR BULVÁR

A nemzetközi szakirodalomban „tabloid” sajtóként emlegetett médiaszektor hazai elnevezése az angolszász kifejezéssel szemben árusítás helyére és körülményeire utal inkább (Császi, 2003: 1.). De milyenek is…

Tovább... A MAGYAR BULVÁR
Posted in Média Public relations

INTERJÚRA FELKÉSZÍTÉS

A hírközlő eszközök a közvélemény legfőbb tájékozódási forrásai. Egy kétezer személyes – felnőtt – mintán végzett amerikai felmérés kimutatta, hogy a legfontosabb tájékozódási forrás: a…

Tovább... INTERJÚRA FELKÉSZÍTÉS
Posted in Média Public relations

A RIPORT MŰFAJA

A riport mindig is a média egyik alapkövét jelentette, hiszen élettel teli műfaj, többnyire megjelenik az érintetteknek és riport készítőjének véleménye is közvetlenül, vagy közvetve…

Tovább... A RIPORT MŰFAJA
Posted in Média Public relations

A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN

Azt hiszem, hogy bármi is történt Romániában 1989 végén, az megérdemli a lényegi filozófiai reflexiót. Sokan ezt „forradalomnak nevezik.” Én azt gondolom, ez egy rossz…

Tovább... A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN
Posted in Média Public relations

,,MOSOLYOG, MINT MÓNIKA A GYILKOSRA”

Avagy hogyan lehet komédiaként kezelni egy gyilkosságot „Ózdi vagy és sinter (sic!) vagy!” „Köpköd a vámpír, egy foga van, azt is tombolán nyerte.” Ezek a…

Tovább... ,,MOSOLYOG, MINT MÓNIKA A GYILKOSRA”