Posted in A pr-szakma Public relations

BELSŐ PR ESZKÖZEI

Életre szóló élmény

Néhány eszközről igencsak nehéz eldönteni, hogy a pr-osztály hatáskörébe tartozik-e, hiszen előfordul, hogy a humán erőforrás gondozza őket, egynémely vállalatnál pedig a marketingkommunikáció organizálja mindazt, amit belső pr-nek hívunk. Szerintem nem is az a kérdés, hogy ki végzi el a feladatot, hanem hogy mi a helye, szerepe a szervezet életében, milyen eszközök és erőforrások (Ne felejtsük el: a dolgozó szórakoztatása, megtartása költséges mulatság!) állnak rendelkezésre.

Tovább... BELSŐ PR ESZKÖZEI
Posted in A pr-szakma Public relations

A PREXCELLENCE

A Freemail.hu-t is fejlesztő Nomo pr-szakmai szolgáltatást hívott életre „Prexcellence” néven. A fejlesztők a folyamatosan változó és egyre többet követelő piaci igények és nemzetközi trendeket…

Tovább... A PREXCELLENCE
Posted in Média Public relations

AZ ÚJSÁGOK SZEREPE A SZÖVEGÉRTÉSBEN

Az EU magas szintű szakértői csoportjának jelentése szerint a kiadók és a hírszolgáltatás fontos szerepet játszanak a lakosság szövegértési, olvasási készségének erősödésében. Az EU korábbi…

Tovább... AZ ÚJSÁGOK SZEREPE A SZÖVEGÉRTÉSBEN
Posted in Média Public relations

FUSSANAK NEKI ÚJRA!

A következőkben a téma iránti elfogultság és az iránta való elkötelezettség vezeti a kezemet a klaviatúrán; ezt kéretik figyelembe venni! Gondolatmorzsák következnek a XX. Szegedi…

Tovább... FUSSANAK NEKI ÚJRA!
Posted in A pr-szakma Public relations

JÓ HÍRÜNK HANGJAI

Ugyanaz a zene különböző helyzetekben más és más jelentést tartalmaz: Richard Strauss Hét fátyoltánc-a másként szól a hangversenyteremben, mint egy vállalati telefon várakoztató hangjaként, szállodai…

Tovább... JÓ HÍRÜNK HANGJAI
Posted in A pr-szakma Public relations

„PR” VAGY „pr”?

A public relations szakma rövidítését az esetek többségében nagybetűvel (PR) látom leírva, ám szent meggyőződésem, hogy a kisbetűs (pr) a helyes, jóllehet ez irányú hivatalos…

Tovább... „PR” VAGY „pr”?