Kategória: A pr-szakma
A külső pr (Külső kapcsolati rendszerek) & Adományozás (Donatio) & Ágazati kapcsolatok (Industry Relations) & Arculat kialakítása és fejlesztése & Befektetői kapcsolatok (Investor Relations) & Belső pr (Internal Public Relations) & Kiadói kapcsolatok & Kisebbségi kapcsolatok (Minority Relations) & Kommunikáció & Kormányzati kapcsolatok (Government Relations) & Közkapcsolatok (közösségi kapcsolatok) & Kutatások & Lobbytevékenység (Lobbying) & Médiakapcsolatok (Media Relations) & Menedzsmenti kapcsolatok (Ownership Relations) & Munkatársi kapcsolatok (Employee Relations) & Önkormányzati kapcsolatok (Municipality Relations) & Pénzügyi kapcsolatok (Financial Relations) & Pénzügyi szervezeti kapcsolatok (Financial Institutional Relations) & Szakmai kapcsolatok (Professional Relations) & Szerkesztőségi kapcsolatok & Szervezeti külső pr (Corporate External Public Relations) & Szolgáltatástámogatási pr (Product Public Relations) & Támogatás (Aid) & Társadalmi nyilvánossági kapcsolatok (Public Affairs) & Társadalmi ügyek kezelése (Issue Management) & Tulajdonosokkal való kapcsolatok (Shareholders Relations) & Újságírói kapcsolatok & Ügyfélkapcsolatok (Consumer Relations) & Válságkommunikáció hírei, ezekkel a szakterületekkel kapcsolatos különféle műfajú írások.
A PR-SZAKMA ÖNÁLLÓSÁGA
Az angol nyelvben a „foglalkozás” szónak – többek között – az „occupation” és a „profession” szavak felelnek meg. Az angol-magyar üzleti szótár az alábbiak szerint…
KÖZVÉLEMÉNY-FORMÁLÓK
Az USA-ban az üzleti élet szereplői évente tízmilliárd dollárt meghaladó összeget költenek arra, hogy a társadalom szemében kellően vonzó képet alakítsanak ki magukról, főképp közvélemény-formáló…
VELENCEI SZABÁLYZAT
A „Velencei Szabályzatot” – a pr-szakma magatartási kódexét -, a Nemzetközi Public Relations Szövetség (IPRA) 1961. májusában, Velencében tartott Közgyűlésen fogadta el. A) Személyi és…
PSZICHEDELIKUS PÁROSÍTÁS
Meghökkentő gyümölcs-elektronika párosítást eszelt ki Japánban a világ legnagyobb zöldség és gyümölcs termelője, a Dole. A Tokióban megrendezett maraton szponzoraként a futóknak olyan – valódi…
BIRKANYÍRÁS AZ ORVOSI VÁRÓTEREMBEN
Hajfestés, bugyivarrás, birkanyírás az orvosi váróteremben, mindezek várakozás közben. A jelenetek a Café PR és a Café Communications által készített integrált kampány vírusfilmjeiben láthatók. Az…
EINSTEIN KOCKÁI: EGYSZERŰ JÁTÉKKAL A VALÓDI JÁTÉKÉRT
A hagyományos értelemben vett játék válságban van, hiszen a mai gyerekek inkább a virtuális valóságban élnek és játszanak, amelynek káros hatása közismert. Egy globális kezdeményezés…