Posted in A pr-szakma Public relations

BELSŐ PR ESZKÖZEI

Életre szóló élmény

Néhány eszközről igencsak nehéz eldönteni, hogy a pr-osztály hatáskörébe tartozik-e, hiszen előfordul, hogy a humán erőforrás gondozza őket, egynémely vállalatnál pedig a marketingkommunikáció organizálja mindazt, amit belső pr-nek hívunk. Szerintem nem is az a kérdés, hogy ki végzi el a feladatot, hanem hogy mi a helye, szerepe a szervezet életében, milyen eszközök és erőforrások (Ne felejtsük el: a dolgozó szórakoztatása, megtartása költséges mulatság!) állnak rendelkezésre.

Tovább... BELSŐ PR ESZKÖZEI
Posted in A pr-szakma Public relations

A PREXCELLENCE

A Freemail.hu-t is fejlesztő Nomo pr-szakmai szolgáltatást hívott életre „Prexcellence” néven. A fejlesztők a folyamatosan változó és egyre többet követelő piaci igények és nemzetközi trendeket…

Tovább... A PREXCELLENCE
Posted in A pr-szakma Public relations

JÓ HÍRÜNK HANGJAI

Ugyanaz a zene különböző helyzetekben más és más jelentést tartalmaz: Richard Strauss Hét fátyoltánc-a másként szól a hangversenyteremben, mint egy vállalati telefon várakoztató hangjaként, szállodai…

Tovább... JÓ HÍRÜNK HANGJAI
Posted in A pr-szakma Public relations

„PR” VAGY „pr”?

A public relations szakma rövidítését az esetek többségében nagybetűvel (PR) látom leírva, ám szent meggyőződésem, hogy a kisbetűs (pr) a helyes, jóllehet ez irányú hivatalos…

Tovább... „PR” VAGY „pr”?
Posted in A pr-szakma Public relations

PR VS MARKETING VS ÚJSÁGÍRÁS

Mi a public relations? Mi a marketing? És mi az újságírás? Jól tudjuk, hogy határozott különbségek vannak a fenti szakmák között, mégsem könnyű igazi határvonalat…

Tovább... PR VS MARKETING VS ÚJSÁGÍRÁS
Posted in A Kiemelt cikkek A pr-szakma Könyv Közönség Public relations

AKTÍV ÉS PASSZÍV PR

Nagyképűség és naivitás volna azt hinnem, hogy megoldást kínálhatok a jelenlegi, többnyire liberós korban lévő hazai művészet- (kultúra- és művész-) menedzselési helyzetre. Csupán reménykedni merek, hogy…

Tovább... AKTÍV ÉS PASSZÍV PR