A KOMMUNIKÁCIÓS MUNKAERŐPIAC

A munkával még csak elboldogul valahogy egy pr-ügynökség, de belegebed, mire a terjeszkedéséhez szükséges megfelelő munkatársat talál. Jelentkezőben nincs hiány, de közülük sokan más szakmák vagy az iskolák „hordalékai”, akik úgy gondolják, hogy a „péerezni” a bolond is tud. Így a lottón se sokkal rosszabb a nyerési esély, mint a munkatárs-keresésben.   Az utóbbi időkben…

Részletek

ISMÉTLÉS A TUDÁS ANYJA

Sós Péter János könyve jól strukturált, bővített, de egyes helyeken elvész a részletekben Több fontos résszel bővítette 2008-as első kiadású könyvét Sós Péter János. A tavaly megjelent #mindennapipr – Gyakorlati Public Relations a webkorszakban című könyve kezdőknek ma is alapmű, jóllehet valóban csak alapot ad. A könyv a két kiadás között eltelt kilenc év legfontosabb…

Részletek

LISSZABONI SZABÁLYZAT

A Lisszaboni Szabályzatot – ezt a szakmai kódexet -, a Public Relations Európai Konföderációja (CERP) szövegezte meg Portugáliában, 1978. április 16-án, majd 1989. május 13-án módosították. A Magyar Public Relations Szövetség közgyűlése változtatás nélkül elfogadta 1991. szeptember 30-án. I. rész SZAKMAI MINŐSÍTÉSI KÖVETELMÉNYEK ÉS NORMÁK 1. bekezdés Minden szakmabeli tag (adott nemzeti szövetség), melyet megfelelő módon vettek…

Részletek

A TÚLÉLŐK MEMÓRIÁJA

Oskar Gröning 1942-ben, 21 évesen érkezett Auschwitzba. Nem sokkal később szemtanúja volt egy szelekciónak: „Egy gyereket egyszerűen megfogtak a lábánál és felhajították a kocsira… amikor tovább jajveszékelt, mint egy beteg csirke, odacsapták a teherautó oldalához. Nem értettem, hogyan képes az SS-ből bárki is arra, hogy megfogjon egy gyereket és szétverje a fejét egy teherautó oldalán……

Részletek

HONLAPOZÓ

Az internet egyszerre funkcionálhat reklám, ügyfélkapcsolati, értékesítési és pr-eszközként. A pr-vonatkozások tekintetében számos új tulajdonsággal rendelkezik az off-line médiákkal szemben. Az üzenetek közvetlenül a címzetthez juthatnak el, használata révén csökken a „kapuőri”, véleménybefolyásolói, irányító szerepe. Olyan sajtóközlemények szerkeszthetők, amelyek a címzett számára további forrásokat tárnak fel. Így hatékonyabbá teszi a hagyományos sajtókapcsolatokat elsősorban a gyorsaság…

Részletek