„NŐNIE KELL A SZÖVETSÉG PRESZTÍZSÉNEK!”

„Hosszú lett a szövetségért tenni akarók listája a tisztújítás előtt” – mondta a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) decemberben megválasztott új elnöke. Lakatos Zsófia, aki a Hill+Knowlton ügyvezetői pozícióját is betölti, a PR Heraldnak adott interjújában egyértelműsíti, hogy a szövetség nyitást hirdet a szakmáért tenni akarók előtt. Az új elnök velünk osztja meg először azt,…

Részletek

HÍRNÉVMENEDZSMENT KONFERENCIA (MPRSZ)

„Hírnévvédelemre szakosodott biztonsági őrt felveszek” A hírnév méréséről, napjaink hírnévkockázatairól, és a pr-szakmában bekövetkezendő paradigmaváltásról is szó esett a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 2010. május 14-i, budapesti szakmai konferenciáján. Az illusztris előadók egy dologban azonnal megegyeztek: a hírnév építése és megőrzése már-már fontosabbá válik, mint a gyártelep eszközeinek védelme. Az egész napos konferencia házigazdája…

Részletek

A PUBLICITÁS MŰVÉSZETE

Magyarországon a médiába kerülés, a legtöbb újság és rádió- vagy tévéprogram esetében pénzzel megfizethető, illetve reklámzsarolással kikényszeríthető „volt”. (A múlt idő használatát szegény anyám nevelésének tudják be. Mindig arra tanított, hogy azt sem szabad megsérteni, aki megérdemli.) Ilyen körülmények között miért kellett volna megtanítani és megtanulni: hogyan vigyük szervezetünket a médián keresztül fizetés nélkül a…

Részletek

ALADÁR ŰRTEKEREG – MÉZGÁÉK SZOCIALIZMUSA 4. RÉSZ

Mézga Aladár különös kalandjai címmel készült el a folytatás négy évvel később, 1972-ben. A stáb fő tagjai maradtak, azaz továbbá is a Romhányi-Nepp páros írta a részeket, a rajzfilm zenéjét továbbra is Deák Tamás szerezte. Rendezőnek Nepp József mellé bekerült Gémes József. A szereplők hangja is maradt a régi, kivéve ugye, hogy Somogyvári többé nem…

Részletek

,,HIBÁZTUNK ÉS EZÉRT ELNÉZÉST KÉRÜNK!”

Ez a hazánkban nem túl gyakori headline fogadta munkatársunkat, amikor fellépett a Decathlon sportáruház honlapjára, július végén. A húzás annyira unikálisnak hatott, hogy megkerestük a céget. A világszerte 63 ezer főt foglalkoztató francia sportszergyártó júniusban ingyenes házhozszállítást hirdetett. A termékeket 2-4 munkanap alatt vállalták kiszállítani, amely a gyakorlatban átlagosan 1-2 munkanap szokott lenni. Ezzel szemben,…

Részletek

A BIFIDUS ESSENSIS ÉS A MAGENTA

A marketing legfőbb alapszabálya: Légy más, mint a többi! Persze úgy, hogy ezt a fogyasztó előnyként érzékelje. Igazából a marketingmix, vagyis a 4P bármelyik elemén csavarhatunk ahhoz, hogy egyediek legyünk. Nézzünk erre most néhány lehetőséget! Az alábbi írás egy rövid részlet Dr. Papp-Váry Árpád „Marketing a gyakorlatban” című könyvéből, amely a BKF és a Századvég…

Részletek