A Freemail.hu-t is fejlesztő Nomo pr-szakmai szolgáltatást hívott életre „Prexcellence” néven. A fejlesztők a folyamatosan változó és egyre többet követelő piaci igények és nemzetközi trendeket figyelembe véve hozták létre a szolgáltatást, amellyel a kommunikációs ügynökségek és újságírók munkáját szeretnék megkönnyíteni.
A Magyar PR Szövetség üdvözölte a fejlesztést: „Az ilyen kezdeményezések hozzájárulnak ahhoz, hogy a pr-szakma működése még hatékonyabb legyen. Kollégáinkkal mi is segítettük a rendszer véglegesítést, hogy a lehető legjobban kiszolgálja a szakemberek és az újságírók igényeit.”
Lássuk hát, miben más a PRexellence!
A felhőalapú szoftver segítségével az ügynökségek a kreatív munkára összpontosíthatnak a táblázatokban tárolt médialista foltozgatása, frissítése helyett.
Lehetőségünk van a közlemények – eddiginél jóval egyszerűbb – megszemélyesítésére, mellékletek hatékonyabb terjesztésére és hatékonyabb munkamegosztásra, csoportos munkavégzésre is. Ezáltal a kommunikációs ügynökségek munkatársai közösen fejleszthetik és használhatják a vállalat médialistáját, úgy, hogy azt csak a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználó exportálhatja.
Ebben az eszközben kifejezetten a pr-szakmára tervezett munkaszervező szolgáltatás is található.
Az emailes kiküldéssel ellentétben itt pontos statisztika érhető el az egyes közlemények kapcsán.
Láthatjuk, hogy hányan és kik kapták meg a levelünket, ezek közül kik kattintottak a teljes közleményre, és az egyes címzett mennyi ideig olvasta a közleményt.
Az is mérhetővé válik, hogy hányan töltötték le a közleményhez tartozó vizuális, multimédiás tartalmakat. A rendszer automatikusan kiszűri a duplikált email címeket és jelöli a visszapattant leveleket, így az ilyen email címmel rendelkező kapcsolatokat könnyedén frissíthetik a pr-szakemberek.
A PRexcellence tesztidőszakában tapasztaltak szerint (3 ügynökség, három hónapon keresztül tesztelte a szolgáltatást) egy-egy ügynökség életében 60-70 perc kreatív idő szabadul fel közleményenként havonta (tíz közlemény/hét) akár egy egész munkahetet megtakaríthattak.
A szolgáltatást a Nomo folyamatosan fejleszti, hogy mindig napra kész maradjon és hatékonyan szolgálja a magyar pr-szakma tagjait. Az innováció egy jó ötlettel kezdődik, de ott nem fejeződik be.
A rendszer kifejlesztői folyamatos újítások révén szeretnének piacvezetők maradni – éppen ezért különös figyelmet fordítanak az ügyfelek igényeire, szeretnénk, ha a fejlesztési folyamat aktív részesei lennének.
És hogy mennyire rugalmas?
Ősszel a szolgáltatás ki fog bővülni egy nagyobb volumenű frissítőcsomaggal, amely során egy nyugat-európai stílusú, a központban kezelt, és frissített médialista szolgáltatás kerül majd a rendszerbe, vagoló startup vállalatként.
Mára saját projektjei és szolgáltatásai mellett szaktanácsadást, és fejlesztést is vállal, és partnerei megbízásából Magyarország nagy formátumú portáljainak fejlesztésében vesz részt.
A rendszer kifejlesztése ismert pr-tanácsadók szakmai bevonásával történt.