Kategória: A pr-szakma
A külső pr (Külső kapcsolati rendszerek) & Adományozás (Donatio) & Ágazati kapcsolatok (Industry Relations) & Arculat kialakítása és fejlesztése & Befektetői kapcsolatok (Investor Relations) & Belső pr (Internal Public Relations) & Kiadói kapcsolatok & Kisebbségi kapcsolatok (Minority Relations) & Kommunikáció & Kormányzati kapcsolatok (Government Relations) & Közkapcsolatok (közösségi kapcsolatok) & Kutatások & Lobbytevékenység (Lobbying) & Médiakapcsolatok (Media Relations) & Menedzsmenti kapcsolatok (Ownership Relations) & Munkatársi kapcsolatok (Employee Relations) & Önkormányzati kapcsolatok (Municipality Relations) & Pénzügyi kapcsolatok (Financial Relations) & Pénzügyi szervezeti kapcsolatok (Financial Institutional Relations) & Szakmai kapcsolatok (Professional Relations) & Szerkesztőségi kapcsolatok & Szervezeti külső pr (Corporate External Public Relations) & Szolgáltatástámogatási pr (Product Public Relations) & Támogatás (Aid) & Társadalmi nyilvánossági kapcsolatok (Public Affairs) & Társadalmi ügyek kezelése (Issue Management) & Tulajdonosokkal való kapcsolatok (Shareholders Relations) & Újságírói kapcsolatok & Ügyfélkapcsolatok (Consumer Relations) & Válságkommunikáció hírei, ezekkel a szakterületekkel kapcsolatos különféle műfajú írások.
KÖZVÉLEMÉNY-FORMÁLÓK
Az USA-ban az üzleti élet szereplői évente tízmilliárd dollárt meghaladó összeget költenek arra, hogy a társadalom szemében kellően vonzó képet alakítsanak ki magukról, főképp közvélemény-formáló…
VELENCEI SZABÁLYZAT
A „Velencei Szabályzatot” – a pr-szakma magatartási kódexét -, a Nemzetközi Public Relations Szövetség (IPRA) 1961. májusában, Velencében tartott Közgyűlésen fogadta el. A) Személyi és…
EINSTEIN KOCKÁI: EGYSZERŰ JÁTÉKKAL A VALÓDI JÁTÉKÉRT
A hagyományos értelemben vett játék válságban van, hiszen a mai gyerekek inkább a virtuális valóságban élnek és játszanak, amelynek káros hatása közismert. Egy globális kezdeményezés…
ISMÉTLÉS A TUDÁS ANYJA
Sós Péter János könyve jól strukturált, bővített, de egyes helyeken elvész a részletekben Több fontos résszel bővítette 2008-as első kiadású könyvét Sós Péter János. A…
PR-ESZKÖZÖK CSOPORTOSÍTÁSA
A public relations szakma gyakorlói által használt eszközök három csoportba sorolhatók – a kommunikáció alaptípusának megfelelően személyes, csoport és tömegkommunikációs pr-eszközöket ismerünk. A személyes kommunikáció…
MIT JELENT MA A PR?
A PR Newswire kutatásából egy érdekes infografika született: