Posted in A pr-szakma Public relations

KÖZVÉLEMÉNY-FORMÁLÓK

Az USA-ban az üzleti élet szereplői évente tízmilliárd dollárt meghaladó összeget költenek arra, hogy a társadalom szemében kellően vonzó képet alakítsanak ki magukról, főképp közvélemény-formáló…

Tovább... KÖZVÉLEMÉNY-FORMÁLÓK
Posted in A pr-szakma Public relations

VELENCEI SZABÁLYZAT

A „Velencei Szabályzatot” – a pr-szakma magatartási kódexét -, a Nemzetközi Public Relations Szövetség (IPRA) 1961. májusában, Velencében tartott Közgyűlésen fogadta el.  A) Személyi és…

Tovább... VELENCEI SZABÁLYZAT
Posted in A pr-szakma Public relations

EINSTEIN KOCKÁI: EGYSZERŰ JÁTÉKKAL A VALÓDI JÁTÉKÉRT

A hagyományos értelemben vett játék válságban van, hiszen a mai gyerekek inkább a virtuális valóságban élnek és játszanak, amelynek káros hatása közismert. Egy globális kezdeményezés…

Tovább... EINSTEIN KOCKÁI: EGYSZERŰ JÁTÉKKAL A VALÓDI JÁTÉKÉRT
Posted in A pr-szakma Public relations

ISMÉTLÉS A TUDÁS ANYJA

Sós Péter János könyve jól strukturált, bővített, de egyes helyeken elvész a részletekben Több fontos résszel bővítette 2008-as első kiadású könyvét Sós Péter János. A…

Tovább... ISMÉTLÉS A TUDÁS ANYJA
Posted in A pr-szakma Public relations

PR-ESZKÖZÖK CSOPORTOSÍTÁSA

A public relations szakma gyakorlói által használt eszközök három csoportba sorolhatók – a kommunikáció alaptípusának megfelelően személyes, csoport és tömegkommunikációs pr-eszközöket ismerünk. A személyes kommunikáció…

Tovább... PR-ESZKÖZÖK CSOPORTOSÍTÁSA
Posted in A pr-szakma Public relations

MIT JELENT MA A PR?

A PR Newswire kutatásából egy érdekes infografika született:  

Tovább... MIT JELENT MA A PR?