Posted in A pr-szakma Public relations

PR-ESZKÖZÖK CSOPORTOSÍTÁSA

A public relations szakma gyakorlói által használt eszközök három csoportba sorolhatók – a kommunikáció alaptípusának megfelelően személyes, csoport és tömegkommunikációs pr-eszközöket ismerünk. A személyes kommunikáció…

Tovább... PR-ESZKÖZÖK CSOPORTOSÍTÁSA
Posted in A pr-szakma Public relations

MIT JELENT MA A PR?

A PR Newswire kutatásából egy érdekes infografika született:   Utolsó frissítés: 30th május, 2016, 7:34 DU.

Tovább... MIT JELENT MA A PR?
Posted in A pr-szakma Public relations

ÜGYNÖKSÉGEN INNEN ÉS TÚL

Hol és miként találkoznak egy ügyfél elképzelései az ügynökség által kínált portfólióval és mit jelent a full service agency a valóságban? Erre és hasonló kérdésekre…

Tovább... ÜGYNÖKSÉGEN INNEN ÉS TÚL
Posted in A pr-szakma Public relations

BARCELONAI PR-ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK: NINCS SOK VÁLTOZÁS

A pr-mérés, -értékelés, -kutatás hármasának alapelveit rögzítették öt esztendeje hat nemzetközi szervezet szakemberei, amelyeket idei konferenciájukon felülvizsgáltak. A legfőbb elvek, a mérés keretei nemigen változtak,…

Tovább... BARCELONAI PR-ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK: NINCS SOK VÁLTOZÁS
Posted in A pr-szakma Public relations

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA MÉRÉSE

Forrás: Institute for PR Utolsó frissítés: 31st október, 2015, 11:16 DE.

Tovább... A KÖZÖSSÉGI MÉDIA MÉRÉSE
Posted in A pr-szakma Public relations

MEGVÁLTOZTAK A PR-MÉRÉSSEL KAPCSOLATOS IRÁNYELVEK

Utolsó frissítés: 31st október, 2015, 11:04 DE.

Tovább... MEGVÁLTOZTAK A PR-MÉRÉSSEL KAPCSOLATOS IRÁNYELVEK