A GOOGLE TEHETSÉGMENEDZSELÉSE

A Google jóvoltából immár a második generáció tagjai kezdhetik meg online marketing ismereteik megszerzését és bővítését, épp egy évvel ezelőtt. Az egyedülálló kezdeményezés célja olyan marketing és kommunikációs szakemberek képzése, akik otthonosan mozognak az online kereskedelem világában, és magabiztosan használják az online marketing eszköztárát. Magyarországon 2013. szeptemberében első ízben indult a Google „tehetségmenedzselő” programja, a Google Ground…

Részletek

MANIPULÁCIÓS TECHNIKÁK

Azt akarom, hogy minél többet tudjon meg az olvasó a megtévesztési technikákról, taktikákról, stratégiákról amelyeket ipari kémek, hackerek és vandálok használnak jó, illetve ártó szándékkal. Nem számít, hogy egy cég, szervezet vagy kormányzat mennyi pénzt öl a technológiai biztonság kiépítésére, ha nem veszi a fáradságot, hogy kiképezze és kitanítsa dolgozóit. Amíg ezt meg nem teszik,…

Részletek

JÓ GYAKORLATOK – KORONAVÍRUS-JÁRVÁNY ALATT

Mivel segíthetjük embertársainkat koronavírus-járvány alatt? Házikaranténba kerülés esetén jelenleg az önkormányzatok feladata ellátni a mindennapi élethez szükséges dolgokkal a lakosságot. Van ahol erre már most sincs kapacitás. A lakosság saját szerveződésében is elláthatja a házikaranténba kényszerülteket, vagy az idősebb, különösen veszélyeztetett korban, vagy egészségi állapotban lévőket. Nem kell sok hozzá, csak amikor magunknak megyünk vásárolni,…

Részletek

A PR MÉRÉSE (8. rész)

Esettanulmány Sorozatunk mai részében egy konkrét médiaesemény komplex, kvalitatív és kvantitatív módszerrel történő output-mérésének tanulságaival ismerkedhetnek meg a PR Herald olvasói. Az MKB-Euroleasing cégcsoportot 1990-ben magyar magánszemélyek alapították. Mára, hazánk legnagyobb márka-független finanszírozójává vált, amely a gépjárművekhez kapcsolódó szolgáltatási lánc valamennyi tevékenységével foglalkozik, s ezzel a hazai gyakorlatban egyedülálló szereplő. A cégcsoport üzletágai: gépjármű-finanszírozó, autópark…

Részletek

PR Herald (2001/04)

SERÉNYI JÁNOS: PReklámharc * Másfél évtizeddel ezelőtt a zsúfolásig telt tokiói Budokan Sportcsarnokban – egy hideg januári napon – rendkívül forró volt a hangulat. Nem csoda, hiszen a sokak által legkeményebbnek tartott harcművészeti ág, a kiokushin-kai karate VB legjobbjai küzdöttek az érmekért. Újságíróként jelenlévő látogatóként tovább nőtt az izgalmam, amikor az ágazat alapítója a páholyába…

Részletek

PR-MÉRÉSI KONFERENCIA

Semmitmondó sztenderdet dolgoztak ki Egyhelyben topogás, hangzatos, ám közismert elvek újbóli emlegetése jellemezte a második Európai Mérési Csúcstalálkozót. A Barcelonában, 2010. június 16-18. között rendezett konferencia célja olyan világsztenderdek kidolgozása volt, melyeket a világ vezető pr-szervezetei elfogadnak, s alkalmazásra javasolnak tagjaiknak. A rendezvényt az Association for the Measurement and Evaluation of Communication és az Institute for…

Részletek