Kategória: Média
Nyomtatott sajtó = Folyóiratok * Magazinok * Országos hetilap * Országos napilap * Regionális hetilap * Regionális napilap * Szakfolyóiratok, szaklapok * Rádiók = belső vállalati rádió * Közösségi rádió * Országos kereskedelmi rádió * Országos közszolgálati rádió * Regionális kereskedelmi rádió * Regionális közszolgálati rádió * Televíziók = Kábeltelevízió * Országos kereskedelmi televízió * Országos közszolgálati televízió * Regionális kereskedelmi televízió * Regionális közszolgálati TV *Zártláncú tv * Internetes online médiumok = Blogok * Hírportálok * Nyomtatott újság weblapja * Online hírlevél * Önálló internetes újság * Web2-es közösségi oldalak hírei
A BULVÁR LÉTJOGOSULTSÁGA
Vajon „kell-e” a bulvár? Ennek a témának a vizsgálata és a definíciója egyaránt meglehetősen nehézkes, főképp azért, mert maga a jelenség (műfaj, stílus, trend stb.)…
A BULVÁRMŰFAJ KIALAKULÁSA
Célunk a bulvármédia és termékei, azaz – idegen szóval élve – a „tabloidok” jellegzetességeit, valamint tágabb összefüggéseit feltárni. E rövid történeti áttekintésében a nemzetközi bulvársajtó…
A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN
Azt hiszem, hogy bármi is történt Romániában 1989 végén, az megérdemli a lényegi filozófiai reflexiót. Sokan ezt „forradalomnak nevezik.” Én azt gondolom, ez egy rossz…
JÓKAI MEGHALT
Nincs a publicitásnak hatékonyabb formája, mintha sztoriba csomagoljuk az üzenetünket. Tegyük fel, hogy egy háztartás-vegyipari cég fel akarja hívni a média és a közönség figyelmét…
A MAGYAR BULVÁR
A nemzetközi szakirodalomban „tabloid” sajtóként emlegetett médiaszektor hazai elnevezése az angolszász kifejezéssel szemben árusítás helyére és körülményeire utal inkább (Császi, 2003: 1.). De milyenek is…
INTERJÚRA FELKÉSZÍTÉS
A hírközlő eszközök a közvélemény legfőbb tájékozódási forrásai. Egy kétezer személyes – felnőtt – mintán végzett amerikai felmérés kimutatta, hogy a legfontosabb tájékozódási forrás: a…