KÉT OLDALÁN VAJAZOTT KENYÉR ÉS SINKOVITS-UTÁNÉRZÉS

A fenntartható fejlődés oximoron, az USA elnökének hatalma csupán a nagy publicitásából ered, pr-rel nem lehet társadalmi konfliktust kezelni, a trollkodás legjobb ellenszere a pozitív kommunikáció – ezek voltak a legfontosabb megállapításai a pécsi II. PR Akadémia harmadik napjának, amelyre nem csak a hűtött terem hívogatta be a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által meghívott…

Részletek

TITANIC 100

1912. április 14-én nem sokkal éjfél előtt az „elsüllyeszthetetlen” luxus óceánjáró első és egyben utolsó útján az oldalával jéghegynek ütközött, és éjjel fél háromkor örökre elnyelték az Atlanti-óceán habjai. Körülbelül 1500 ember vesztette életét azon az éjszakán. Idén, 2012-ben – 100 évvel később – a legendás Titanic szomorú tragédiájáról emlékezünk meg. 100 év telt el…

Részletek

LARGO WINCH BUDAPESTEN

Largo Winch megformálásával híressé vált Tomer Sisley új filmje, a Fehér éjszaka premierje alkalmából Budapestre látogat. Frédéric Jardin alkotásában a női szíveket is megdobogtató francia színész egy mocskos zsarut alakít. A film – mely az Egyesült Államokban a 2012-es év első félévének legnézettebb külföldi alkotásának bizonyult – december 6-ától az Anjou Lafayette forgalmazásában látható a…

Részletek

ÖNKÉNTESEK BELGIUMBAN

Ismét várja lelkes önkénteseit a szellemi fogyatékosoknak otthont adó, több mint öt évtizedes múlttal rendelkező  belga közösség: a „Bárka”. A történet 1964-ben kezdődött, amikor Jean Vanier kanadai filozófus, valamint Raphael és Philip (a párizsi elmegyógyintézet két lakója) először találkoztak. Az elmegyógyintézet embertelen körülményeinek láttán a tudós filozófus úgy döntött: vásárol egy családi házat, ahol hamarosan…

Részletek

KOWALSKY BALÁZS GYULA

Az alábbi interjú 2008. végén készült. (A Szerk.) Két évvel ezelőtt egy riportfilmben elhangzott, hogy „a hangzásvilág és a dalszövegek könnyen emészthetőségének köszönhetően lett gyorsan népszerű a Kowalsky meg a Vega”. Figyeltek-e vajon ezekre a szempontokra az alkotás során valaha is? A zenész határozottan állítja: „– Nem volt terv. A Black Out-ban zenéltünk 15 éven…

Részletek

JÓKAI MEGHALT

Nincs a publicitásnak hatékonyabb formája, mintha sztoriba csomagoljuk az üzenetünket. Tegyük fel, hogy egy háztartás-vegyipari cég fel akarja hívni a média és a közönség figyelmét az illemhelyeken használt kézmosószer-adagolóira. Két anyagot készít. Az egyik egy hír: „A skandináv államokban már nincs olyan munkahelyi vagy nyilvános illemhely, ahol ne szereltek volna fel kézmosó adagolót. A folyékony…

Részletek