AZ ISZLÁMELLENESSÉG MINT ÚJ POLITIKAI KORREKTSÉG

Az iszlám és a bevándorlás problémája összemosódni látszik Nyugat-Európában. A jobboldali és bevándorlásellenes hangadók (Thilo Sarrazintól, Matteo Salvinin és Geert Wildersen át, egészen Tommy Robinsonig) egyre inkább az iszlámot teszik felelőssé az Európán kívüli tömegek integrációs kudarcaiért és a közbiztonság romlásáért. Érvelésük szerint az iszlám nem vallás, hanem ideológia, a gondok pedig egytől-egyig ennek az…

Részletek

CYBER-BOSZORKÁNYOK – EP-VÁLASZTÁSOK IDEJÉN

A boszorkányság története régebbi, mint gondolnánk, hiszen az animista kultuszban a nők voltak a termékenység istennői, határtalan ősi energiával bírtak, ismerték a füvek erejét és hatásait, kifejlesztették a természetgyógyászatot, felhasználtak minden misztériumot és praktikát és ezáltal veszélyt jelentettek a férfiak uralta intézményekre, az egyházra és az orvostudományokra. Silvia Federici: „Caliban and the Witch” című könyve…

Részletek

A PR FOGALOMTÁRA

A PR Herald definíció-gyűjteménye (vázlatszerűen) tartalmazza a public relations legfontosabb (egymástól markánsan elkülönülő, s egyben számtalan ponton össze is kapcsolódó) szakmai kifejezéseinek rövid, lakonikus meghatározásait. A pr egyik célja: az egyének, a szervezetek és a környezetük közötti – kölcsönös előnyökön alapuló interaktív – kommunikációs kapcsolat létrehozása, és fenntartása a szervezet és munkavállalói között. Feltételei: időben szükséges…

Részletek

FERENC PÁPA KOMMUNIKÁCIÓJA

1. RÉSZ: ÚJ VATIKÁNI STÍLUS XVI. Benedek pápa lemondása (2013. februárban) hozta el azt a pillanatot, hogy elkezdtem napi rendszerességgel egyházi médiumokat olvasni, hallgatni, követni a történéseket. Így Ferenc pápa megválasztását a legelső pillanattól követtem, először csupán érdeklődést váltott ki bennem, később ennek eredményeképp, Ferenc pápa tevékenysége, személye lett számomra a leginkább elképzelhető és legszívesebben…

Részletek

PR-FILMEK TÍPUSAI

Befektetés ösztönző film (Befektetői kapcsolatok film) – a befektetők figyelmének felkeltésére irányuló film, a befektetői terület szakmai szempontok szerinti minél részletesebb bemutatása, a befektetők érdeklődésének felkeltése a konkrét befektetési terület, iparág vagy szervezet iránt, Belső pr (szervezeti identitás) film – egy szervezet céljainak bemutatása a vezető belső indíttatásain keresztül a szervezet tagjai számára. Dokumentumfilm Imázsfilm…

Részletek

KÖZVÉLEMÉNY-FORMÁLÓK

Az USA-ban az üzleti élet szereplői évente tízmilliárd dollárt meghaladó összeget költenek arra, hogy a társadalom szemében kellően vonzó képet alakítsanak ki magukról, főképp közvélemény-formáló szakemberekkel. Az imidzsgyártókat azonban egyre több támadás éri, főként a környezetvédők részéről kétes módszereik és eszközeik miatt, amelyeket elsőként egy amerikai újságíró leplezett le példákkal gazdagon illusztrált könyvében. „Hazugságok, átkozott…

Részletek