HONLAPOZÓ

Az internet egyszerre funkcionálhat reklám, ügyfélkapcsolati, értékesítési és pr-eszközként. A pr-vonatkozások tekintetében számos új tulajdonsággal rendelkezik az off-line médiákkal szemben. Az üzenetek közvetlenül a címzetthez juthatnak el, használata révén csökken a „kapuőri”, véleménybefolyásolói, irányító szerepe. Olyan sajtóközlemények szerkeszthetők, amelyek a címzett számára további forrásokat tárnak fel. Így hatékonyabbá teszi a hagyományos sajtókapcsolatokat elsősorban a gyorsaság…

Részletek

A SEO JELENTŐSÉGE

Vajon mitől van ott az a bizonyos tíz weboldal a találati lista elején? És mi az, amit a többi ezer nem tud, vagy nem csinál? Nehéz dologra vállalkozik az, aki a keresőoptimalizálás (search engine optimizacion) működését szeretné elmondani felhasználók, weboldal tulajdonosok, pr-szakemberek, marketingesek, üzletemberek számára, összesűríteni mindazt a tudást, ami a sikeres és elsőre sorolt…

Részletek

A GOOGLE TEHETSÉGMENEDZSELÉSE

A Google jóvoltából immár a második generáció tagjai kezdhetik meg online marketing ismereteik megszerzését és bővítését, épp egy évvel ezelőtt. Az egyedülálló kezdeményezés célja olyan marketing és kommunikációs szakemberek képzése, akik otthonosan mozognak az online kereskedelem világában, és magabiztosan használják az online marketing eszköztárát. Magyarországon 2013. szeptemberében első ízben indult a Google „tehetségmenedzselő” programja, a Google Ground…

Részletek

TEMATIKUS ÁLLÁSKÍNÁLAT A FACEBOOKON

Mostantól 24 álláskategóriában gépi intelligencia listázza a legfrissebb hazai ajánlatokat a Facebookon. A Jobinfo.hu állásszemléző oldal által létrehozott megoldás segítségével az álláskeresők így újabb csatornán szemezgethetnek a legfrissebb kínálatból. A megfelelő állás megtalálásában sokszor a gyorsaság is számít, ráadásul egyre nagyobb szerep jut a közösségi csatornáknak. „– A magyar lakosság mintegy fele tagja már a…

Részletek

MEGÁLLT A FACEBOOK NÖVEKEDÉSE

Bár továbbra is a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal, a korábbi évek látványos növekedése megtorpant – derült ki a KutatóCentrum felméréséből. A válaszadók háromnegyede napi szinten használja valamelyik közösségi portált, és nőtt azok aránya is, akik akár 4-6 ilyen oldalra is regisztrálnak. A közösségimédia-tulajdonosok mégsem dőlhetnek hátra: a kiábrándulók aránya is nőtt az előző évhez…

Részletek

KVANTUMINTERNET

Tegye fel a kezét az, aki nem hallott még az Internetről! Tessék, csak tessék… Bátran… Senki többet harmadszor? Senki. Rendben van. Nos, igen, a világháló visszavonhatatlanul beköltözött életünkbe, és a dolog úgy áll, hogy még nagyon sokáig velünk is fog maradni. A kezdetekben látszólag csak a szakmabelieket érdeklő újdonság 20 év alatt szinte életfeltétellé vált…

Részletek