Posted in Bizalom Klímabizalom

LOBBIÉRDEK-ÉRVÉNYESÍTÉS

A lobbizás és érdekérvényesítés fogalma a fejlett gazdaságokban elfogadott kiegészítő szolgáltatás. Ugyanakkor itthon kevés annyira homályos és talán tisztázatlan közéleti fogalom járja át a tömegkommunikációt,…

Tovább... LOBBIÉRDEK-ÉRVÉNYESÍTÉS
Posted in Bizalom Klímabizalom

ÖKOSZISZTÉMA-ÉRZÉKENYSÉG

Azok az ökoszisztémák, amelyeket valamilyen bolygatás ér, vagy korábbi bolygatásból regenerálódnak, érzékenyebbek a klímaváltozásra, mint a stabil, egyensúlyi állapotban levők. Ezt mutatta ki egy Európában…

Tovább... ÖKOSZISZTÉMA-ÉRZÉKENYSÉG
Posted in Bizalom Klímabizalom

DON QUIJOTE ÉBREDÉSE

A Vortex Bladeless névre keresztelt „tech-startup” radikális vállalkozás. A spanyol mérnökcsapat minden eddig ismert szélkerék, szélmalom, szélturbina vázlatát lesöpörte a tervezőasztalról, hogy egy merőben új…

Tovább... DON QUIJOTE ÉBREDÉSE
Posted in Bizalom Klímabizalom

BRAND AMERICA

„Az amerikaiak nincsenek hozzászokva, hogy utálják az országukat, és nem tudják, hogy mit kellene tenniük.” – írják könyvükben a nationbrandindex.com oldal alapítói: Simon Anholt és…

Tovább... BRAND AMERICA
Posted in A Kiemelt cikkek Bizalom Klímabizalom

RÉMHÍREK TERJEDÉSE

Az emberek a káoszt és a bizonytalanságot próbálják megszüntetni, mikor „racionalizálják” a rendelkezésükre álló információkat. A rémhírek terjedésének egyik oka: a dolgok értelmezése iránti igény,…

Tovább... RÉMHÍREK TERJEDÉSE
Posted in Bizalom Klímabizalom

A CSELEKVÉS JELENTŐSÉGE KLÍMAKATASZTRÓFA IDEJÉN

Sokan úgy érzik, hogy az éghajlatváltozás ellen küzdelem csak lemondással, a „javak feladásával”, vagy épp lehetőségeink korlátozásával jár. Pedig ez nem így van, sőt. Az…

Tovább... A CSELEKVÉS JELENTŐSÉGE KLÍMAKATASZTRÓFA IDEJÉN