Posted in Bizalom Klímabizalom

VILÁGOSSÁGRÓL ÁLMODNI

Képzeljük csak el, milyen volna az életünk, ha amint bealkonyodott, sötétség honolna egészen hajnalig. Sem világítás, sem elektromos eszközök, de még a főzési lehetőség is…

Tovább... VILÁGOSSÁGRÓL ÁLMODNI
Posted in Bizalom Klímabizalom

A KLÍMA KULTÚRTÖRTÉNETE

Ökológiai válságban élünk. Minduntalan foglalkoztat a gondolat, hogy miként reagálna egyre globalizálódó társadalmunk, ha e válság látható vagy még csak sejthető jeleinek egyszerre tökéletesen tudatára…

Tovább... A KLÍMA KULTÚRTÖRTÉNETE
kiribati gyermek
Posted in Bizalom Klímabizalom

SZÁZADUNK ATLANTISZAI

Miért készül az aprócska csendes-óceáni szigetállam, Kiribati elnöke tömeges kivándorlásra az édenből? Milyen szerepünk van ebben nekünk, európaiaknak? A globális környezeti problémák hatásai lokálisan gyakran felerősödve jelentkeznek. Ez pedig új kihívások elé állítja a helyi lakosokat, döntéshozóikat és a nemzetközi színtér minden játékosát. Apró nemzetek sorsa a tét.

Tovább... SZÁZADUNK ATLANTISZAI
Posted in Bizalom Klímabizalom

ÖKOSZISZTÉMA-ÉRZÉKENYSÉG

Azok az ökoszisztémák, amelyeket valamilyen bolygatás ér, vagy korábbi bolygatásból regenerálódnak, érzékenyebbek a klímaváltozásra, mint a stabil, egyensúlyi állapotban levők. Ezt mutatta ki egy Európában…

Tovább... ÖKOSZISZTÉMA-ÉRZÉKENYSÉG
Posted in Bizalom Klímabizalom

DON QUIJOTE ÉBREDÉSE

A Vortex Bladeless névre keresztelt „tech-startup” radikális vállalkozás. A spanyol mérnökcsapat minden eddig ismert szélkerék, szélmalom, szélturbina vázlatát lesöpörte a tervezőasztalról, hogy egy merőben új…

Tovább... DON QUIJOTE ÉBREDÉSE
Posted in Bizalom Klímabizalom

BRAND AMERICA

„Az amerikaiak nincsenek hozzászokva, hogy utálják az országukat, és nem tudják, hogy mit kellene tenniük.” – írják könyvükben a nationbrandindex.com oldal alapítói: Simon Anholt és…

Tovább... BRAND AMERICA