Posted in Bizalom Klímabizalom

BRAND AMERICA

„Az amerikaiak nincsenek hozzászokva, hogy utálják az országukat, és nem tudják, hogy mit kellene tenniük.” – írják könyvükben a nationbrandindex.com oldal alapítói: Simon Anholt és…

Tovább... BRAND AMERICA
Posted in A Kiemelt cikkek Bizalom Klímabizalom

RÉMHÍREK TERJEDÉSE

Az emberek a káoszt és a bizonytalanságot próbálják megszüntetni, mikor „racionalizálják” a rendelkezésükre álló információkat. A rémhírek terjedésének egyik oka: a dolgok értelmezése iránti igény,…

Tovább... RÉMHÍREK TERJEDÉSE
Posted in Bizalom Klímabizalom

A CSELEKVÉS JELENTŐSÉGE KLÍMAKATASZTRÓFA IDEJÉN

Sokan úgy érzik, hogy az éghajlatváltozás ellen küzdelem csak lemondással, a „javak feladásával”, vagy épp lehetőségeink korlátozásával jár. Pedig ez nem így van, sőt. Az…

Tovább... A CSELEKVÉS JELENTŐSÉGE KLÍMAKATASZTRÓFA IDEJÉN
Posted in Bizalom Klímabizalom

MENNYIT SZÁMÍT +0,5°C FOK?

A 2015-ös párizsi Éghajlatvédelmi Egyezményben rögzített  megállapodások óta egyre többet hallani arról, hogy „a globális átlaghőmérséklet emelkedésének 2°C alatt kell maradnia, sőt törekedni kell arra,…

Tovább... MENNYIT SZÁMÍT +0,5°C FOK?
Posted in Klímabizalom

DRÓNOKKAL AZ ERDŐKÉRT

A drónok kétségkívül az elmúlt évek sci-fi álmokba illő tudományos vívmányai, melyek azonnal beindították az innovatív vállalkozók fantáziáját is. Az Egyesült Államokban mexikói ételt házhoz…

Tovább... DRÓNOKKAL AZ ERDŐKÉRT
Posted in Bizalom Klímabizalom

ÁPRILIS, TE BOLONDOS!

Hajnali fagyok és haragos záporok kovácsolták a kedélyeket április derekán a Kárpát-medencében, míg a világ a Föld Napjára készülődött. 2016-ban ezen a napon írta alá…

Tovább... ÁPRILIS, TE BOLONDOS!