BELSŐ PR ESZKÖZEI

Életre szóló élmény

Néhány eszközről igencsak nehéz eldönteni, hogy a pr-osztály hatáskörébe tartozik-e, hiszen előfordul, hogy a humán erőforrás gondozza őket, egynémely vállalatnál pedig a marketingkommunikáció organizálja mindazt, amit belső pr-nek hívunk. Szerintem nem is az a kérdés, hogy ki végzi el a feladatot, hanem hogy mi a helye, szerepe a szervezet életében, milyen eszközök és erőforrások (Ne felejtsük el: a dolgozó szórakoztatása, megtartása költséges mulatság!) állnak rendelkezésre.

Részletek

A 21. TITANIC FILMFESZTIVÁL

A Kálvária című angol-ír drámával nyit és Jim Jarmusch Halhatatlan szeretők című filmjével zárul a 21. Titanic Nemzetközi Filmfesztivál. 2014. április 4-12. között öt helyszínen 25 nemzet 52 alkotását 7 szekcióba osztva láthatja majd a közönség, melyek közül tíz film egészen új, idei, 2014-es alkotás, és ezek közül ötnek az idei Sundance-n volt a világpremerje….

Részletek

FÖLDÖN KÍVÜLI ÉLET

A rohamosan gyűlő kutatási eredmények alapján indokolt lehet a NASA optimizmusa, és néhány évtizeden belül valóban felfedezhetjük a Földön kívüli életet. Kereszturi Ákos, a Magyar Tudományos Akadémia Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpontjának munkatársa a NASA-bejelentés mögött álló legizgalmasabb részeredményeket tekinti át.  „Tejútrendszerünkben legalább 200 milliárd, a Földhöz hasonló bolygó van” – hangzott el a NASA sajtótájékoztatóján,…

Részletek

KÉK KÍGYÓ ÉS NATÍV VILLÁMHÁRÍTÓ

Esu pontos területét, hogy mettől meddig terjed, nem nagyon ismerik, a Kamerun – Nigéria határ sem mindenhol egyértelmű, de ez nem zavar senkit. Godwin sem döntötte el még, hogy kameruni feleséget akar-e vagy a szomszédos országbelit, ami teljesen érthető, ha figyelembe veszzük, hogy apja néha itt, néha ott, anyja viszont csak Nigériában él. A házasságkötésüket…

Részletek

MARKETINGES CÉLTÉVESZTÉS

A marketing legfőbb alapszabálya: „Légy más, mint a többi!” – mutatott rá „A bifidus essensis és magenta” című cikkünk. Nem elég azonban új kategóriát alkotnunk, annak relevánsnak kell lennie a fogyasztó szempontjából. Ez utóbbiról a marketingesek egy része szeret elfeledkezni, így aztán időről-időre hülyébbnél-hülyébb termékek születnek. Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Marketing Intézetének vezetője ezekből…

Részletek