„MESSZEHANGZÓ UTAZÁS AZ IDŐBEN”

10. alkalommal hívtuk izgalmas időutazásra a nehéz sorsú gyermekeket a Messzehangzó Alapítvány tematikus, térítésmentes táboraiba, 2012-ben. Kecskeméten, a Vackor Vár Erdei Iskolában közel 100 gyermek élményekkel teli, komplex fejlesztése válhatott valóra. Idén először nyílt lehetőségük Alapítványunknál az általános iskola felső tagozatos, természettudományok iránt érdeklődő és szerető gyermekeknek, hogy tudásukat, fantáziájukat mozgósítva megtervezzék a jövő élhető városát. A tábor 5 napja összefüggő alkotási…

Részletek

A PR-ESEK TÖBBSÉGE A MÉDIA MEGJELENÉSEKET ELEMZI

A hazai ügynökségi pr-esek legtöbbje a média megjelenések minőségét és tartalmát elemzi a pr-értékelés során, sokan pedig a megjelenések mennyiségét, és egy rendezvényen résztvevők számát összesítik – derül ki a PR Herald kutatásából. A kommunikációs szakportál két héten át zajló online kérdőíves lekérdezést indított júniusban az ügynökségi pr-esek pr-értékeléssel, -méréssel kapcsolatos percepciójáról, attitűdjéről és gyakorlatáról….

Részletek

ZSURNÁLHÜPPÖGŐ

Lacikonyhából áradó zsírszagban, Zámbó Jimmy-feldolgozások hallgatása közepette repi-ajiért és korábbi lapszámokért sorban álló 40+-osok – hozzávetőleg ez szűrődött le számomra a szombati Sajtófesztiválról, mely misszióját aligha teljesíthette. 90-es évek vurstli hangulata. De vajon a nyomtatott sajtó felett is eljárt az idő?! Előrebocsátom, bár exkuzálásra – s ez a későbbiekben kiderül – nincs okom: abszolút nyomtatott…

Részletek

A BOHÓCDOKIK

Nem emlékszem a műsor címére, csak az érzésre: nyári szünet van, a lakótelepi ablakon sárgán ömlik be a reggeli fény. A tévé előtt ülünk öcsémmel, és a matinét várjuk. Ritka pillanat ez, meséket ont elénk a doboz. Mi pedig vidáman, káposztatorzsát rágcsálva, bámuljuk őket. A rajzfilmek között nem reklám, hanem bohóctréfák kötik le figyelmünket. Hatalmas…

Részletek

A HAZAI PR-SZAKMA ARCKÉPCSARNOKA

A PR Herald szakmafejlesztési célú projektje során 96 kiváló hazai pr-szakemberrel készített egyedi portréinterjút. A digitális kiadvány ITT rendelhető meg. A „Ki kicsoda” műfajú összeállítást érdeklődő kommunikációs szakembereknek, felsőoktatási intézmények oktatóinak és hallgatóinak, közhivataloknak, fejvadász cégeknek és közkönyvtáraknak szánjuk. Tovább az Arcképcsarnok lapokra

Részletek

KOMMUNIKÁCIÓS HIÁNYÉRZET

A 2010. október 4-én történt vörösiszap-katasztrófát a média az elmúlt évtized legsúlyosabb hazai környezeti katasztrófájaként jellemezte. Azokban a hetekben, hónapokban csak a chillei bányászok kimenekítése tudott a figyelem középpontjába kerülni, rövid időre. A magyar tragédia nem pusztán értelmetlen emberáldozatokat követelt, hanem rámutatott arra, hogy egy elhibázott, átgondolatlan kommunikáció még a vörösiszapnál is nagyobb károkat képes…

Részletek