KREATÍVOS GPS A PR-SZAKMÁNAK

A pr-szakmában bekövetkező változások jelentették az idei Pr Nap fő csapásirányát. A Kreatívot kiadó Professional Publishing Hungary november 14-i eseményén a pr-ügynökségek szerepváltozásával, a pr jogi lehetőségeivel és néhány esettanulmánnyal rukkolt elő a majd’ 20 előadó. Az „Újratervezés” mottót viselő szakmai találkozó moderátora (a nap Moha bá’-ja) ezúttal is a főszerkesztő, Szigeti Péter volt. A…

Részletek

CSAK A SZÍVÉVEL LÁT JÓL…

Épp egy évvel ezelőtt láttam először azt a különös, mélyen felkavaró és megérintő fotókiállítást, amellyel kapcsolatban azt gondolom, hogy valószínűleg soha nem fogom elfelejteni azokat a kifejező kis gyermekarcokat, akik új életet kaptak, miután – a sikeres orvosi beavatkozásoknak köszönhetően –, új szívet kaptak. A kiállítást az Izraeli Kulturális Intézet rendezte, a Save a Child’s…

Részletek

PR ÉS PA: EGY SIMA, EGY FORDÍTOTT

Valamiért eddig elfelejtődött, hogy átfogó recenziót közöljön szerkesztőségünk a mai napig legfrissebb magyarul is megjelent külföldi pr és lobbi szakkönyvről. A Sandra Oliver, Stuart Thomson és Steve John által jegyzett PR + PA című mű az a bizonyos „fordított könyv”, melynek egyik része a pr-ről (Public Relations stratégia címmel), a másik pedig a PA-ről szól…

Részletek

„MESSZEHANGZÓ UTAZÁS AZ IDŐBEN”

10. alkalommal hívtuk izgalmas időutazásra a nehéz sorsú gyermekeket a Messzehangzó Alapítvány tematikus, térítésmentes táboraiba, 2012-ben. Kecskeméten, a Vackor Vár Erdei Iskolában közel 100 gyermek élményekkel teli, komplex fejlesztése válhatott valóra. Idén először nyílt lehetőségük Alapítványunknál az általános iskola felső tagozatos, természettudományok iránt érdeklődő és szerető gyermekeknek, hogy tudásukat, fantáziájukat mozgósítva megtervezzék a jövő élhető városát. A tábor 5 napja összefüggő alkotási…

Részletek

A PR-ESEK TÖBBSÉGE A MÉDIA MEGJELENÉSEKET ELEMZI

A hazai ügynökségi pr-esek legtöbbje a média megjelenések minőségét és tartalmát elemzi a pr-értékelés során, sokan pedig a megjelenések mennyiségét, és egy rendezvényen résztvevők számát összesítik – derül ki a PR Herald kutatásából. A kommunikációs szakportál két héten át zajló online kérdőíves lekérdezést indított júniusban az ügynökségi pr-esek pr-értékeléssel, -méréssel kapcsolatos percepciójáról, attitűdjéről és gyakorlatáról….

Részletek

ZSURNÁLHÜPPÖGŐ

Lacikonyhából áradó zsírszagban, Zámbó Jimmy-feldolgozások hallgatása közepette repi-ajiért és korábbi lapszámokért sorban álló 40+-osok – hozzávetőleg ez szűrődött le számomra a szombati Sajtófesztiválról, mely misszióját aligha teljesíthette. 90-es évek vurstli hangulata. De vajon a nyomtatott sajtó felett is eljárt az idő?! Előrebocsátom, bár exkuzálásra – s ez a későbbiekben kiderül – nincs okom: abszolút nyomtatott…

Részletek