AZ EGÉSZ CSÚCSÁN

„Nem szakmai, de akár az is lehet” – válaszolta dr. Szeles Péter arra a kérdésünkre, hogy mennyiben pr-szakmai rendezvény a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) mexikói filmvetítési programsorozata. Az MPRSZ elnöke úgy véli, általában kevesen vesznek részt szakmai rendezvényeken, így a tagságot hozzá kell ezekhez szoktatni. A szakemberrel új szakképzéseikről, a meg nem kerülhető hírnévről,…

Részletek

PR NAP: VÁLTOZATLAN KOORDINÁTÁK

Bővülő szerepkör, javuló mutatók és az újra- újratöltött pr-es – újságíró ellentét Szakmai és pénzügyi területen lassú javulást tapasztaltak az előadók a pr-szakmában ebben az évben, derült ki a november 14-i Pr Napon. A Kreatív által ötödször megrendezett egész napos budapesti szakmai találkozón szó volt a pr-esek új szerepköreiről, termékelhelyezésről, sajtókapcsolatokról, ám az „Újratervezés” címet…

Részletek

KREATÍVOS GPS A PR-SZAKMÁNAK

A pr-szakmában bekövetkező változások jelentették az idei Pr Nap fő csapásirányát. A Kreatívot kiadó Professional Publishing Hungary november 14-i eseményén a pr-ügynökségek szerepváltozásával, a pr jogi lehetőségeivel és néhány esettanulmánnyal rukkolt elő a majd’ 20 előadó. Az „Újratervezés” mottót viselő szakmai találkozó moderátora (a nap Moha bá’-ja) ezúttal is a főszerkesztő, Szigeti Péter volt. A…

Részletek

A HAZAI PR-SZAKMA ARCKÉPCSARNOKA

A PR Herald szakmafejlesztési célú projektje során 96 kiváló hazai pr-szakemberrel készített egyedi portréinterjút. A digitális kiadvány ITT rendelhető meg. A „Ki kicsoda” műfajú összeállítást érdeklődő kommunikációs szakembereknek, felsőoktatási intézmények oktatóinak és hallgatóinak, közhivataloknak, fejvadász cégeknek és közkönyvtáraknak szánjuk. Tovább az Arcképcsarnok lapokra

Részletek

WEIGHTED MEDIA COST (WMC)

Új módszer az AVE helyett Egy új pr-mérési módszer komplexebb, összehasonlító elemzést ajánl a pr-programok rövidtávú hatásvizsgálatának média-analíziséhez, amely lecserélheti a szakma egésze által kiátkozott reklám-egyenérték vizsgálatot (AVE). Az amerikai Institute for Public Relations (IPR) intézet kutatói által idén januárban publikált tanulmány vizsgálata után leszögezhető: jóllehet, a Weighted Media Cost (WMC) módszere hitelesebb alapokon vizsgálja a…

Részletek

PR-MÉRÉSI KONFERENCIA

Semmitmondó sztenderdet dolgoztak ki Egyhelyben topogás, hangzatos, ám közismert elvek újbóli emlegetése jellemezte a második Európai Mérési Csúcstalálkozót. A Barcelonában, 2010. június 16-18. között rendezett konferencia célja olyan világsztenderdek kidolgozása volt, melyeket a világ vezető pr-szervezetei elfogadnak, s alkalmazásra javasolnak tagjaiknak. A rendezvényt az Association for the Measurement and Evaluation of Communication és az Institute for…

Részletek