Kategória: Presztízs
Presztízs: tekintély, befolyás, hatalom
Hogyan érhetjük el, hogy előrejussunk és ne hátrafelé? Példák egyéni és csoportos (vállalati vagy akár egy ország) imázsépítésére: sikertörténetek, melyeknek elengedhetetlen részei a motiváltság és az akaraterő.
KRÚDY-KULTUSZ
Nyíregyházán, 135 évvel ezelőtt, október 21-én született a magyar prózastílus egyik legnagyobb művésze: Krúdy Gyula. Soha senki, őt megelőzendőn nem írt olyan átéléssel és tehetséggel…
BUDAPEST, TE CSODÁS
Akik Budapesten élnek, tanulnak, dolgoznak, számtalan lehetőségük van megismerni és megszeretni a magyar fővárost. De vajon mi él a külföldiek fejében a Duna-parti városról? Népszerű…
GOLF – MINDENKINEK
Ha a golfozókra gondolunk, általában a nagyon gazdag öregurak jelennek meg előttünk. Pedig a játékosok átlagéletkora a világon 33,6 év és a golf sok tekintetben…
MEXIKÓI TEQUILA
Kellemes, napsütéses, kora őszi időben nyitotta meg kapuit október 4-én a VI. Budavári Bor és Pálinkafesztivál. A mexikói udvar El Jimador sátrában délután 4 órakor…
TITANIC 100
1912. április 14-én nem sokkal éjfél előtt az „elsüllyeszthetetlen” luxus óceánjáró első és egyben utolsó útján az oldalával jéghegynek ütközött, és éjjel fél háromkor örökre…
HUNGARY – WORLD OF POTENTIALS
Egy országimázsfilm margójára
Az ARC Óriásplakát Kiállítás egyik szlogenje volt: „Fikázni könnyű, alkotni nehéz”. A reklámkészítés olyan, amihez mindenki ért. Az országépítés szintén. Na és ha ezt a kettőt összekötjük… Nem meglepő, hogy hány és hány embernek van véleménye a „Hungary – World of Potentials” című új Magyarország imázsfilmről. Írta és rendezte: Mészáros Isti, zene: Jorgosz & Lepe (Balkan Fanatik), ének: Kovács Nóri, a Muzsikás Együttes „Repülj, madár, repülj!” című számának felhasználásával. Elég csak megnézni az index.hu-n a commentek számát. (2010. december 24-én, 6:30 h-ig 447 hozzászólás.) Először is le kell szögezni: ezt a filmet is ki kellett találni, leforgatni, vágni, stb., ami nem kis munka, így mindenképp főhajtást érdemel, aki részt vett az alkotás bármely fázisában. Ahogy Kerekes Szilárd írja „egy csomó dologba bele lehetne kötni, de kritizálni mindig egyszerűbb”.