Public relations
KÉT OLDALÁN VAJAZOTT KENYÉR ÉS SINKOVITS-UTÁNÉRZÉS
A fenntartható fejlődés oximoron, az USA elnökének hatalma csupán a nagy publicitásából ered, pr-rel nem lehet társadalmi konfliktust kezelni, a trollkodás legjobb ellenszere a pozitív kommunikáció – ezek voltak a legfontosabb megállapításai a pécsi II. PR Akadémia harmadik napjának, amelyre nem csak a hűtött terem hívogatta be a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által meghívott…
A PR FOGALOMTÁRA
A PR Herald definíció-gyűjteménye (vázlatszerűen) tartalmazza a public relations legfontosabb (egymástól markánsan elkülönülő, s egyben számtalan ponton össze is kapcsolódó) szakmai kifejezéseinek rövid, lakonikus meghatározásait. A pr egyik célja: az egyének, a szervezetek és a környezetük közötti – kölcsönös előnyökön alapuló interaktív – kommunikációs kapcsolat létrehozása, és fenntartása a szervezet és munkavállalói között. Feltételei: időben szükséges…
,,HIBÁZTUNK ÉS EZÉRT ELNÉZÉST KÉRÜNK!”
Ez a hazánkban nem túl gyakori headline fogadta munkatársunkat, amikor fellépett a Decathlon sportáruház honlapjára, július végén. A húzás annyira unikálisnak hatott, hogy megkerestük a céget. A világszerte 63 ezer főt foglalkoztató francia sportszergyártó júniusban ingyenes házhozszállítást hirdetett. A termékeket 2-4 munkanap alatt vállalták kiszállítani, amely a gyakorlatban átlagosan 1-2 munkanap szokott lenni. Ezzel szemben,…
KORMÁNYZATI HÍRMENEDZSELÉS
1996-ban Lanny J. Davist telefonon keresik, s ez a hívás megváltoztatja az életét. A tekintélyes washingtoni Patton Boogs ügyvédi iroda egyik üzlettársa, a pereskedésekkel kapcsolatos kommunikáció (litigation PR) és a válságmenedzselés ismert szakértője, az MSNBC tv-csatorna politikai és jogi szakértője. Lanny J. Davis igencsak meglepődik, amikor a vonal túlsó végén a Fehér Ház egyik vezető…