MARKETINGES CÉLTÉVESZTÉS

A marketing legfőbb alapszabálya: „Légy más, mint a többi!” – mutatott rá „A bifidus essensis és magenta” című cikkünk. Nem elég azonban új kategóriát alkotnunk, annak relevánsnak kell lennie a fogyasztó szempontjából. Ez utóbbiról a marketingesek egy része szeret elfeledkezni, így aztán időről-időre hülyébbnél-hülyébb termékek születnek. Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Marketing Intézetének vezetője ezekből…

Részletek

PÁPAI ÖRDÖGŰZÉS?

2013. Pünkösd vasárnapján Ferenc pápa rátette a kezét egy beteg gyermek fejére és hosszasan imádkozott érte. Ez a jelenet a hívők sokaságában azt a feltételezést indította el, hogy a pápa egy rövid ideig tartó ördögűzést végzett. Frederico Lombardi a Szent Szék sajtóirodájának igazgatója azt nyilatkozta a Vatikáni Rádióban (2013. május 21-én – a történések után 2…

Részletek

KÖPNI-NYELNI NEM LEHET

Kedvesem, kedvesem, erre nem számított senki sem. – Ritka pillanat, amikor ennyien, és ilyen egyértelműen leszünk szemtanúivá annak, hogy egy hétköznapi fickóból, egy szinte-senkiből szinte-valaki válik, majd abból a szinte-valakiből már-valaki. ByeAlex-szel, akiről pár héttel ezelőttig a legtöbben azt se tudtuk, ki fia borja, éppen ez történt meg. De vajon mi lesz vele? Erre aztán…

Részletek

LEJÁRT-E A LEMEZ?

„United States,/nélkülem, mondd, mire mész?/Let’s go United Stated States,/jobb, ha lelépsz!” Kicsit a kiöregedés szélén álló, a kamaszkori rock-koncertek előtti vörösboros kólák parkbéli elintézésén megedződött tankcsapdás kölökként nem hittem volna, hogy egyszer ezt mondom, de Lukács Laci ezt az 1990-es, négysoros, már-már primitíven pofonegyszerű, pimasz kis refrént is több ötletességgel rittyentette papírra, mint a most…

Részletek