FERENC PÁPA KOMMUNIKÁCIÓJA

1. RÉSZ: ÚJ VATIKÁNI STÍLUS XVI. Benedek pápa lemondása (2013. februárban) hozta el azt a pillanatot, hogy elkezdtem napi rendszerességgel egyházi médiumokat olvasni, hallgatni, követni a történéseket. Így Ferenc pápa megválasztását a legelső pillanattól követtem, először csupán érdeklődést váltott ki bennem, később ennek eredményeképp, Ferenc pápa tevékenysége, személye lett számomra a leginkább elképzelhető és legszívesebben…

Részletek

STEVE MCCURRY LÁTÁSMÓDJA

Miért választottam Indiát? Soha nem jártam abban a kontinensnyi országban, de tudom, hogy egyszer majd elmegyek. Ezelőtt hét évvel szimbolikusan örökbe fogadtam egy kislányt – Kaviat –, aki most 12 évesen Tamil Naduban él, ahol buddhista szerzetesnők óvnak, tanítanak 200 árva gyermeket, ott laknak velük, reggel ötkor imádkoznak és kezdik a napot. Számomra India a színek…

Részletek

BELSŐTRÉNER-KÉPZÉS

Napjainkban a humánerőforrás menedzsment területén is egyre többször hallhatunk hangzatos szalagcímeket válságról, kormányzati csapásokról, nehéz helyzetről. Az utóbbi években a szakképzési törvény változása miatt valóban jelentős képzési forrástól estek el a vállalatok és a megváltozott gazdasági környezet is nagy kihívást jelent a cégek HR-vezetői számára, ám azt a piaci szereplők mindegyike tudja, hogy a HR…

Részletek

A BOHÓCDOKIK

Nem emlékszem a műsor címére, csak az érzésre: nyári szünet van, a lakótelepi ablakon sárgán ömlik be a reggeli fény. A tévé előtt ülünk öcsémmel, és a matinét várjuk. Ritka pillanat ez, meséket ont elénk a doboz. Mi pedig vidáman, káposztatorzsát rágcsálva, bámuljuk őket. A rajzfilmek között nem reklám, hanem bohóctréfák kötik le figyelmünket. Hatalmas…

Részletek

ÁRCENBIZNISZ

Egy hét híján kilenc hónappal a maják által jövendölt világvége előtt került sor az Art&Business második nemzetközi rügyfakasztására a Deák téri lombok árnyékában megbúvó brit nagykövetségen. Az esemény kiváló alapötletének, szakembergárdájának és bevezető kommunikációjának köszönhetően az egekbe korbácsolt érdeklődés eredményeképpen, már a kezdés előtt egy órával elegáns hölgyek és urak egymás sarkát taposva igyekeztek átjutni…

Részletek

A BIFIDUS ESSENSIS ÉS A MAGENTA

A marketing legfőbb alapszabálya: Légy más, mint a többi! Persze úgy, hogy ezt a fogyasztó előnyként érzékelje. Igazából a marketingmix, vagyis a 4P bármelyik elemén csavarhatunk ahhoz, hogy egyediek legyünk. Nézzünk erre most néhány lehetőséget! Az alábbi írás egy rövid részlet Dr. Papp-Váry Árpád „Marketing a gyakorlatban” című könyvéből, amely a BKF és a Századvég…

Részletek