BESZÉLGETÉS POREISZ VERONIKÁVAL

Poreisz Veronika a győri Széchenyi István Egyetem harmad éves PhD-hallgatója, a Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolában nappali tagozatos doktorandusz. Aktívan részt vesz az egyetem oktatási tevékenységében is, a Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar Gazdasági Elemzések Tanszékén tanít számvitelt. Már középiskola óta érdeklik a gazdaságtudományok, 2012-ben szerzett okleveles közgazdász végzettséget, marketing mesterszakon. Kutatási témája: a városi versenyképesség…

Részletek

A HIRDETÉS – ÉLMÉNYTEREMTÉS

Egy fárasztó nap után hazaérve mindannyian nyugalomra vágyunk. A kikapcsolódás egyik legegyszerűbben elérhető eszköze pedig a televízió. Lehuppanva a készülék elé azonban azzal a bosszantó ténnyel kell szembesülnünk, hogy kedvenc filmünket fél óránként egy-egy reklámblokk szakítja meg. A legtöbb ember ilyenkor automatikusan csatornát vált, de ami a legrosszabb műsorszerkesztőnek és hirdetőnek egyaránt, ha kikapcsolja a…

Részletek

GYÖKEREK

Indiába – bár magam sem tudtam – a gyökereink keresésére indultam. Úgy képzeltem, ott láthatóvá válik számomra valami ősi, eredeti hagyaték, az emberiség közös, egyetemes örökségéből. Minderről azonban fogalmam sem volt, csak az izgatott, hogy valahogy India mélyére jussak, az „igazi”, érintetlen Indiába, a múltba. Kezdetben el se tudtam képzelni, hogyan juthatnék el nevenincs falvakba,…

Részletek

LEVÉL

Ígértem, írok. Sors, jóslat, igazság, harmónia, balansz – véget nem érő, nagy témák. Saramago-féle megközelítésben: válasz nélküliek. Beszélhetünk róla, persze, ki-ki hozhatja a maga argumentumát, nagy a szép- vagy szakirodalma. Keresve sem találhattam volna jobb helyet Esunál: Kamerun-szerte első helyen áll boszorkányság, mágia, mindenféle babona terén. Summázni nem tudok, nem fogok semmit – még a…

Részletek

STRATÉGIAI COACHING

A stratégiai coaching Közép-Kelet-Európában és hazánkban is több figyelmet igényelve újabbnál-újabb feladatokat eredményezett az Európai Unióhoz való csatlakozás és a létrejövő piaci átrendeződés következtében. Ráadásul a legutóbbi gazdasági válság utána bekövetkezett nagymértékű piaci, környezetbeli változás nagyon sok cégnél át- vagy újraírta a stratégiát. Ez nemcsak a stratégák számára, hanem a coachok számára is plusz feladatot, új kihívást…

Részletek