JOGÁSZSZEMMEL: „KIMENEKÍTÉS”

Lapunk, a tegnapi napon arról írt, hogy nem valószínű Tóásóék titkos menekítése. A PR Herald cikke a letöltött börtönbüntetésre és a gyanús MTI-hírre támaszkodik logikailag. Éppen ezt teszi Sándor Zsuzsa jogász is a Vasárnapi Hírek hasábjain. Szijjártó Péter és az ő Külgazdasági és Külügyminisztériuma jó pr-t (mondjuk úgy: reklámot) kreált magának azzal, hogy Tóásó Előd kimenekítéséről…

Részletek

REFERENCIA

Dr. Gobald – neves referenciakutató –, belépett a város leghíresebb nyelviskolájának kapuján. – Jó napot kívánok – üdvözölte a recepciós kisasszonyt. – Olvastam, önöknél bármilyen nyelv megtanulható egyetlen nap alatt. – Így van, uram. – A kínai is? – Az is. – És mondana valamiféle referenciát iskolájukról? – Sajnos nem. Kínaiból ön az első jelentkező….

Részletek

KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ: A KERETEZÉS MŰVÉSZETE?

Hampuk Richárd, a Person Communications ügyvezetője és Pintér Dániel Gergő az MTA SZTAKI kommunikációs vezetője, a Média 2.0 szerkesztője, a BME és a Metropolitan Egyetem oktatója voltak a Hisztéria Krízis Klub vendégei, ahol olyan kérdések kerültek terítékre, mint a Teréz körúti robbantás, vagy a korábbi amerikai elnökválasztás. A szakértők mindkét eseményt a kríziskommunikáció górcsövén keresztül…

Részletek

BRÜSSZELI TUDÓSÍTÁS

Az Európai Parlament budapesti Tájékoztatási Irodája évente több alkalommal is szervez brüsszeli és strasbourgi sajtószemináriumokat. Az iroda külön költségvetéséből kiutaztatja az újságírókat a plenáris és mini-plenáris ülésekre, illetve bevezetik őket az Európai Parlament és sajtóosztályának működésébe. Idén júliusban kommunikáció és média szakos hallgatóknak adatott meg a lehetőség, hogy ellátogassanak az Unió egyik központjába, Brüsszelbe. A…

Részletek

PÓCS PÉTER PORTRÉ

A hazai plakátművészet meghatározó személyiségének művei azonnal felismerhetők, annak ellenére, hogy rendkívül sokféle technikát alkalmaz. Saját ötlete például a színezett sólisztgyurma-plasztika, majd később a festett pirogránit, s az ezekről készült objektfotó. Alkotásaiban kulturális és radikális politikai témákat dolgoz fel, gyakran groteszk, abszurd ötletekkel, radikálisan újszerű megközelítéssel, bátor „szókimondással”. A tanulmányait a pécsi Művészeti Gimnázium ötvös…

Részletek

SEMMIBŐL EGÉSZEN

David Lindsay-Abaire: Jó emberek. Centrál Színház Pajer Hajnalka írása „Nem félünk a farkastól, A vágy villamosa, Az ügynök halála – az amerikai dráma aranykorának legszebb darabjai – és most itt a Jó emberek” – ezzel a felütéssel indít a Centrál Színház műsorfüzete a darabról, azt a látszatot keltve, mintha ez is annak a korszaknak a…

Részletek