Posted in Média Public relations

INTERJÚRA FELKÉSZÍTÉS

A hírközlő eszközök a közvélemény legfőbb tájékozódási forrásai. Egy kétezer személyes – felnőtt – mintán végzett amerikai felmérés kimutatta, hogy a legfontosabb tájékozódási forrás: a…

Tovább... INTERJÚRA FELKÉSZÍTÉS
Posted in Média Public relations

A RIPORT MŰFAJA

A riport mindig is a média egyik alapkövét jelentette, hiszen élettel teli műfaj, többnyire megjelenik az érintetteknek és riport készítőjének véleménye is közvetlenül, vagy közvetve…

Tovább... A RIPORT MŰFAJA
Posted in Média Public relations

A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN

Azt hiszem, hogy bármi is történt Romániában 1989 végén, az megérdemli a lényegi filozófiai reflexiót. Sokan ezt „forradalomnak nevezik.” Én azt gondolom, ez egy rossz…

Tovább... A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN
Posted in A pr-szakma Public relations

KÖZVÉLEMÉNY-FORMÁLÓK

Az USA-ban az üzleti élet szereplői évente tízmilliárd dollárt meghaladó összeget költenek arra, hogy a társadalom szemében kellően vonzó képet alakítsanak ki magukról, főképp közvélemény-formáló…

Tovább... KÖZVÉLEMÉNY-FORMÁLÓK
Posted in A pr-szakma Public relations

VELENCEI SZABÁLYZAT

A „Velencei Szabályzatot” – a pr-szakma magatartási kódexét -, a Nemzetközi Public Relations Szövetség (IPRA) 1961. májusában, Velencében tartott Közgyűlésen fogadta el.  A) Személyi és…

Tovább... VELENCEI SZABÁLYZAT
Posted in Média Public relations

,,MOSOLYOG, MINT MÓNIKA A GYILKOSRA”

Avagy hogyan lehet komédiaként kezelni egy gyilkosságot „Ózdi vagy és sinter (sic!) vagy!” „Köpköd a vámpír, egy foga van, azt is tombolán nyerte.” Ezek a…

Tovább... ,,MOSOLYOG, MINT MÓNIKA A GYILKOSRA”