Public relations

A SAMSUNG SZÉTTROLLKODTA A TROLLT

Egy szokványos, kreativitást nélkülöző, unalmas és kiszámíthatóan induló kampányt tervezett az Edelman a Samsung Galaxy S8 tavalyi bemutatójára. A már évekkel ezelőtt avíttnak minősülő fotópályázat eszközét azonban egy fiatal megpróbálta széttrollkodni a Twitteren, hogy aztán szénné égesse őt a márka okos csapata… Történt, hogy a Samsung a világ egyik legnagyobb pr-ügynökségi hálózatát kérte fel arra, […]

Tovább »

 
 

HESSE ÉS FUJII: AZ ADAT AZ ISTEN

Talán legtöbbször az „adat” szót használta Sebastian Hesse és Kyoko Fujii a PR Herald körinterjújában, amelyben 5 kérdést tettünk fel a német Big Bang & Whisper kommunikációs ügynökség alapítójának, és a The Holmes Report 2018-as pr-ügynökségi rangsor 48. helyén szereplő japán Dentsu PR egyik vezetőjének. A szakemberek megegyeztek abban, hogy mindkét országban nő a pr-re […]

Tovább »

 
 

VIDEOJÁTÉKKAL AZ ERŐSZAK ELLEN

A gyerekeket semmi nem védi attól, hogy szem- és fültanúi legyenek a családon belüli erőszaknak, ám az agresszívebb videojátékok tilalmáról szól jogszabály Svédországban. Az Edelman néhány hete készített integrált kommunikációs kampánya ezen szeretne változtatni. Az Egyesült Nemzetek Nemzetközi Gyermek Gyorssegélyalapja (UNICEF), a kampány megbízójaként azt akarta elérni, hogy legkevesebb 10 ezren írják alá azt az […]

Tovább »

 
 

,,A CSAPÁS ÁLRUHÁS ÁLDÁS”

Bőhm Kornél „Sem megerősíteni, sem cáfolni…” című könyve az elmélet mellett hasznos gyakorlati példákon keresztül mutatja be a kríziskommunikáció legfontosabb szabályait, mindazoknak, akik teljesen laikusok a témában. Bár minden szervezet arra törekszik, hogy elkerülje a vele kapcsolatos negatív híreket, az egyik legfontosabb érték annak a kezében van, aki még a legrosszabb helyzetben is tudja, hogyan […]

Tovább »

 
 

KEZDŐ VÁLLALATI KOMMUNIKÁTOROK

Jelenleg a munkaerőpiac demográfiája óriási változáson megy keresztül, hiszen az Y generáció folyamatosan szivárog be újabb és újabb munkakörülményeket követelve meg a cégek részéről. Egy jó belső pr-es pedig kapva kap az alkalmon, hiszen tudja, hogy a nagy márkákat belülről építik kifelé. Az elégedett és lojális munkavállaló tükörként reflektál az ügyfél felé, ami őt is […]

Tovább »

 
 

ISMÉTLÉS A TUDÁS ANYJA

Sós Péter János legfrissebb könyve jól strukturált, bővített, de egyes helyeken elvész a részletekben Több fontos résszel bővítette 2008-as első kiadású könyvét Sós Péter János. A tavaly megjelent #mindennapipr – Gyakorlati Public Relations a webkorszakban című könyve kezdőknek ma is alapmű, jóllehet valóban csak alapot ad. A könyv a két kiadás között eltelt kilenc év […]

Tovább »