Public relations

VIDEOJÁTÉKKAL AZ ERŐSZAK ELLEN

A gyerekeket semmi nem védi attól, hogy szem- és fültanúi legyenek a családon belüli erőszaknak, ám az agresszívebb videojátékok tilalmáról szól jogszabály Svédországban. Az Edelman néhány hete készített integrált kommunikációs kampánya ezen szeretne változtatni. Az Egyesült Nemzetek Nemzetközi Gyermek Gyorssegélyalapja (UNICEF), a kampány megbízójaként azt akarta elérni, hogy legkevesebb 10 ezren írják alá azt az […]

Tovább »

 
 

,,A CSAPÁS ÁLRUHÁS ÁLDÁS”

Bőhm Kornél „Sem megerősíteni, sem cáfolni…” című könyve az elmélet mellett hasznos gyakorlati példákon keresztül mutatja be a kríziskommunikáció legfontosabb szabályait, mindazoknak, akik teljesen laikusok a témában. Bár minden szervezet arra törekszik, hogy elkerülje a vele kapcsolatos negatív híreket, az egyik legfontosabb érték annak a kezében van, aki még a legrosszabb helyzetben is tudja, hogyan […]

Tovább »

 
 

KEZDŐ VÁLLALATI KOMMUNIKÁTOROK

Jelenleg a munkaerőpiac demográfiája óriási változáson megy keresztül, hiszen az Y generáció folyamatosan szivárog be újabb és újabb munkakörülményeket követelve meg a cégek részéről. Egy jó belső pr-es pedig kapva kap az alkalmon, hiszen tudja, hogy a nagy márkákat belülről építik kifelé. Az elégedett és lojális munkavállaló tükörként reflektál az ügyfél felé, ami őt is […]

Tovább »

 
 

A TRINITY SEGÍTI A RIFT ESPORTOT

Közös együttműködésbe kezdett Magyarország egyik vezető esport egyesülete, a RIFT eSports, valamint a Trinity International Communications integrált kommunikációs ügynökség. A kooperáció célja többek között, hogy a fiatal, dinamikusan fejlődő csapat, valamint az általa képviselt műfaj szélesebb körben is ismertté váljon Magyarországon. Az ügynökség a csapat kommunikációs tevékenységét PR, edukációs, valamint personal branding területeken támogatja – […]

Tovább »

 
 

ISMÉTLÉS A TUDÁS ANYJA

Sós Péter János legfrissebb könyve jól strukturált, bővített, de egyes helyeken elvész a részletekben Több fontos résszel bővítette 2008-as első kiadású könyvét Sós Péter János. A tavaly megjelent #mindennapipr – Gyakorlati Public Relations a webkorszakban című könyve kezdőknek ma is alapmű, jóllehet valóban csak alapot ad. A könyv a két kiadás között eltelt kilenc év […]

Tovább »

 
 

A KERESKEDELMI MÉDIA HATÁSAI

Képzeljük el, hogy van egy végtelen fonalú gombolyagunk! Ebből a gombolyagból egy hatalmas nagy háló készül, olyan nagy, amit még ember nem látott. A kivitelezésben, vagyis a szövésben egy „Média” nevezetű pók lesz a segítségünkre. Képességei: hatalmas erővel bír, céltudatosan törekszik előre, veszély illetve fenyegetés esetén gyorsan cselekszik, környezetét úgy rendezi, hogy ne lépjen fel […]

Tovább »