A pr-szakma

A TRINITY SEGÍTI A RIFT ESPORTOT

Közös együttműködésbe kezdett Magyarország egyik vezető esport egyesülete, a RIFT eSports, valamint a Trinity International Communications integrált kommunikációs ügynökség. A kooperáció célja többek között, hogy a fiatal, dinamikusan fejlődő csapat, valamint az általa képviselt műfaj szélesebb körben is ismertté váljon Magyarországon. Az ügynökség a csapat kommunikációs tevékenységét PR, edukációs, valamint personal branding területeken támogatja – […]

Tovább »

 
 

ISMÉTLÉS A TUDÁS ANYJA

Sós Péter János legfrissebb könyve jól strukturált, bővített, de egyes helyeken elvész a részletekben Több fontos résszel bővítette 2008-as első kiadású könyvét Sós Péter János. A tavaly megjelent #mindennapipr – Gyakorlati Public Relations a webkorszakban című könyve kezdőknek ma is alapmű, jóllehet valóban csak alapot ad. A könyv a két kiadás között eltelt kilenc év […]

Tovább »

 
 

A BSZA ,,MEGMENT ÉS KIMENT”

A Baptista Szeretetszolgálat 1%-os kampányának bemutatása A Baptista Szeretetszolgálat (BSZA) Magyarország egyik legnagyobb segélyszervezete, intézményein keresztül naponta mintegy 30 ezer embernek nyújt segítséget. Munkáját közel 4000 munkatárs és több száz önkéntes végzi országszerte és nemzetközi szinten. Az alapítvány fő célkitűzése, hogy a keresztény elvek alapján segítsen a rászorulókon itthon és külföldön. Kiemelkedően közhasznú szervezetként a […]

Tovább »

 
 

PR-ESZKÖZÖK CSOPORTOSÍTÁSA

A public relations szakma gyakorlói által használt eszközök három csoportba sorolhatók – a kommunikáció alaptípusának megfelelően személyes, csoport és tömegkommunikációs pr-eszközöket ismerünk. A személyes kommunikáció eszközei: A pr-film (13 műfaj) Chat Egy embernek küldött sms Előadás Levelezés Meghívó Névjegykártya Névre szóló e-mail Párbeszéd Személyre szóló oklevél Személyre szóló pr-ajándékok Telefax Telefonbeszélgetés Üdvözlőkártya A csoportkommunikáció eszközei: […]

Tovább »

 
 

45 ÉVE A PR-SZAKMÁBAN

 Az Action Global Communications, amely egy független, teljes körű szolgáltatást nyújtó pr-ügynökség, idén ünnepli megalakulásának 45. évfordulóját. Az eltelt időszak alatt számos világcég számára végzett tanácsadói munkát, miközben felépítette a Közép-Kelet-Európát, Oroszországot, a FÁK-államokat, Közép-Ázsiát, a Közel-Keletet, Észak-Afrikát és a mediterrán térséget átfogó hálózatát. „– A nyolcvanas évek vége felé az volt az elképzelésem, hogy […]

Tovább »

 
 

PR-TRENDEK EGYMÁSTÓL 9 EZER KILOMÉTERRE

Az influencer marketing, a pull marketing és az élő közvetítés a három meghatározó trend Németországban, míg Japánban a marketing és a pr közötti határ folyamatos elmosódása, a saját média, valamint a millenniumi nemzedék elérésének fontosabbá válása számít vezető trendnek – derül ki a PR Herald körkérdéséből. Öt kérdést intéztünk egy-egy német, amerikai, japán és ausztrál pr-ügynökségnek, hogy […]

Tovább »