Média

NÁLUNK MÉG NEM HÓDÍT AZ SVOD

Bár azt gondolnánk, hogy a legújabb trendek minden vonalon elérik az ifjúságot, így például egyre meghatározóbbak körükben az előfizetéses rendszerű, SVOD tartalomszolgáltatás, Közép-Kelet-Európában továbbra is a lineáris televíziózás viszi a prímet – derül ki a Wavemaker Hungary médiaügynökség kutatásából. Közép-Kelet-Európában még mindig a lineáris televízióé a pálma A közép-kelet-európai piacokon a hagyományos (lineáris) televíziós szolgáltatás egyelőre […]

Tovább »

 
 

A KERESKEDELMI MÉDIA HATÁSAI

Képzeljük el, hogy van egy végtelen fonalú gombolyagunk! Ebből a gombolyagból egy hatalmas nagy háló készül, olyan nagy, amit még ember nem látott. A kivitelezésben, vagyis a szövésben egy „Média” nevezetű pók lesz a segítségünkre. Képességei: hatalmas erővel bír, céltudatosan törekszik előre, veszély illetve fenyegetés esetén gyorsan cselekszik, környezetét úgy rendezi, hogy ne lépjen fel […]

Tovább »

 
 

ÚJSÁGÍRÁS

Az újságíróknak igenis nehéz dolguk van. Nem csak odakörmölnek, összevágnak és végigszántják a klaviatúrát. Ha van téma, akkor az a kérdés, azt hogyan fogják meg: keményen markolva, kibelezve, vagy csak szikár módon, a köz elé vetve, esetleg pikkelyenként kisilabizálva? Ha nincs téma… olyan nincs. Egy jó újságíró nem csak látja, éli is a világot – […]

Tovább »

 
 

ÚJ GLOBÁLIS EGYHÁZI TELEVÍZIÓ

A közelmúltban „Scientology Network” néven új globális televíziós adás indult, ami a sugárzás pillanatában az Amerikai Egyesült Államokban huszonegymillió háztartásban volt fogható, az interneten és telefonos applikációkon keresztül azonban további százmilliók számára hozzáférhető világszerte. Tamás-Feth Krisztina – a Szcientológia Egyház képviselője a közelmúltban érkezett vissza az USA-ból Magyarországra, vele beszélgettünk az új egyházi TV-csatornáról. – […]

Tovább »

 
 

A KÖZVÉLEMÉNY ÉS A BÁNTALMAZÓK

Nem kellett ahhoz különösebb jós-tehetség, hogy előre látni lehessen, mennyire vakvágányra fut, kontraproduktívvá válik, elbulvárosodik és peep-showá válik a Marton-ügy. Éppen az történik, ami eddig minden hasonló esetben történt nálunk itt, Magyarországon. VÁSÁRHELYI MÁRIA  média-szociológus írása. A közvélemény a bitófa alá állít egy bűnöst, (bízzunk benne, hogy csak) verbálisan kivégzi, majd mintha bármi megoldódott volna, leporolja […]

Tovább »

 
 

JÓKAI MEGHALT

Nincs a publicitásnak hatékonyabb formája, mintha sztoriba csomagoljuk az üzenetünket. Tegyük fel, hogy egy háztartás-vegyipari cég fel akarja hívni a média és a közönség figyelmét az illemhelyeken használt kézmosószer-adagolóira. Két anyagot készít. Az egyik egy hír: „A skandináv államokban már nincs olyan munkahelyi vagy nyilvános illemhely, ahol ne szereltek volna fel kézmosó adagolót. A folyékony […]

Tovább »