Posted in Média Public relations

A METU KAMPÁNYFILMJÉT HALLGATÓIK KÉSZÍTETTÉK

A Budapesti Metropolitan Egyetem új kampányfilmet forgatott a 2020-as felvételi időszakra, amit teljes egészében az egyetemen tanuló nemzetközi hallgatók készítettek el. Nemcsak a szereplők METU-s…

Tovább... A METU KAMPÁNYFILMJÉT HALLGATÓIK KÉSZÍTETTÉK
Posted in Média Public relations

INTERJÚRA FELKÉSZÍTÉS

A hírközlő eszközök a közvélemény legfőbb tájékozódási forrásai. Egy kétezer személyes – felnőtt – mintán végzett amerikai felmérés kimutatta, hogy a legfontosabb tájékozódási forrás: a…

Tovább... INTERJÚRA FELKÉSZÍTÉS
Posted in Média Public relations

A RIPORT MŰFAJA

A riport mindig is a média egyik alapkövét jelentette, hiszen élettel teli műfaj, többnyire megjelenik az érintetteknek és riport készítőjének véleménye is közvetlenül, vagy közvetve…

Tovább... A RIPORT MŰFAJA
Posted in Média Public relations

A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN

Azt hiszem, hogy bármi is történt Romániában 1989 végén, az megérdemli a lényegi filozófiai reflexiót. Sokan ezt „forradalomnak nevezik.” Én azt gondolom, ez egy rossz…

Tovább... A TV SZEREPE A FORRADALOMBAN
Posted in Média Public relations

,,MOSOLYOG, MINT MÓNIKA A GYILKOSRA”

Avagy hogyan lehet komédiaként kezelni egy gyilkosságot „Ózdi vagy és sinter (sic!) vagy!” „Köpköd a vámpír, egy foga van, azt is tombolán nyerte.” Ezek a…

Tovább... ,,MOSOLYOG, MINT MÓNIKA A GYILKOSRA”
Posted in Média Public relations

A KERESKEDELMI MÉDIA HATÁSAI

Képzeljük el, hogy van egy végtelen fonalú gombolyagunk! Ebből a gombolyagból egy hatalmas nagy háló készül, olyan nagy, amit még ember nem látott. A kivitelezésben,…

Tovább... A KERESKEDELMI MÉDIA HATÁSAI