Public relations

A TRINITY SEGÍTI A RIFT ESPORTOT

Közös együttműködésbe kezdett Magyarország egyik vezető esport egyesülete, a RIFT eSports, valamint a Trinity International Communications integrált kommunikációs ügynökség. A kooperáció célja többek között, hogy a fiatal, dinamikusan fejlődő csapat, valamint az általa képviselt műfaj szélesebb körben is ismertté váljon Magyarországon. Az ügynökség a csapat kommunikációs tevékenységét PR, edukációs, valamint personal branding területeken támogatja – […]

Tovább »

 
 

ISMÉTLÉS A TUDÁS ANYJA

Sós Péter János legfrissebb könyve jól strukturált, bővített, de egyes helyeken elvész a részletekben Több fontos résszel bővítette 2008-as első kiadású könyvét Sós Péter János. A tavaly megjelent #mindennapipr – Gyakorlati Public Relations a webkorszakban című könyve kezdőknek ma is alapmű, jóllehet valóban csak alapot ad. A könyv a két kiadás között eltelt kilenc év […]

Tovább »

 
 

A KERESKEDELMI MÉDIA HATÁSAI

Képzeljük el, hogy van egy végtelen fonalú gombolyagunk! Ebből a gombolyagból egy hatalmas nagy háló készül, olyan nagy, amit még ember nem látott. A kivitelezésben, vagyis a szövésben egy „Média” nevezetű pók lesz a segítségünkre. Képességei: hatalmas erővel bír, céltudatosan törekszik előre, veszély illetve fenyegetés esetén gyorsan cselekszik, környezetét úgy rendezi, hogy ne lépjen fel […]

Tovább »

 
 

A BSZA ,,MEGMENT ÉS KIMENT”

A Baptista Szeretetszolgálat 1%-os kampányának bemutatása A Baptista Szeretetszolgálat (BSZA) Magyarország egyik legnagyobb segélyszervezete, intézményein keresztül naponta mintegy 30 ezer embernek nyújt segítséget. Munkáját közel 4000 munkatárs és több száz önkéntes végzi országszerte és nemzetközi szinten. Az alapítvány fő célkitűzése, hogy a keresztény elvek alapján segítsen a rászorulókon itthon és külföldön. Kiemelkedően közhasznú szervezetként a […]

Tovább »

 
 

ÚJSÁGÍRÁS

Az újságíróknak igenis nehéz dolguk van. Nem csak odakörmölnek, összevágnak és végigszántják a klaviatúrát. Ha van téma, akkor az a kérdés, azt hogyan fogják meg: keményen markolva, kibelezve, vagy csak szikár módon, a köz elé vetve, esetleg pikkelyenként kisilabizálva? Ha nincs téma… olyan nincs. Egy jó újságíró nem csak látja, éli is a világot – […]

Tovább »

 
 

PR-ESZKÖZÖK CSOPORTOSÍTÁSA

A public relations szakma gyakorlói által használt eszközök három csoportba sorolhatók – a kommunikáció alaptípusának megfelelően személyes, csoport és tömegkommunikációs pr-eszközöket ismerünk. A személyes kommunikáció eszközei: A pr-film (13 műfaj) Chat Egy embernek küldött sms Előadás Levelezés Meghívó Névjegykártya Névre szóló e-mail Párbeszéd Személyre szóló oklevél Személyre szóló pr-ajándékok Telefax Telefonbeszélgetés Üdvözlőkártya A csoportkommunikáció eszközei: […]

Tovább »