Public relations

NÁLUNK MÉG NEM HÓDÍT AZ SVOD

Bár azt gondolnánk, hogy a legújabb trendek minden vonalon elérik az ifjúságot, így például egyre meghatározóbbak körükben az előfizetéses rendszerű, SVOD tartalomszolgáltatás, Közép-Kelet-Európában továbbra is a lineáris televíziózás viszi a prímet – derül ki a Wavemaker Hungary médiaügynökség kutatásából. Közép-Kelet-Európában még mindig a lineáris televízióé a pálma A közép-kelet-európai piacokon a hagyományos (lineáris) televíziós szolgáltatás egyelőre […]

Tovább »

 
 

BIRKANYÍRÁS AZ ORVOSI VÁRÓTEREMBEN

Hajfestés, bugyivarrás, birkanyírás az orvosi váróteremben, mindezek várakozás közben. A jelenetek a Café PR és a Café Communications által készített integrált kampány vírusfilmjeiben láthatók. Az abszurd helyzetek arra mutatnak rá, hogy az állami egészségügyi intézményekben tapasztalt hosszú várakozási idő sokszor összeegyeztethetetlen a munkával. Az OTP Egészségpénztár megbízásából készített kutatás szerint a hazai munkavállalók 75 százaléka […]

Tovább »

 
 

AZ ADOBE KIMAXOLTA A BEVONÁST

Co-branded kampánnyal ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját tavaly az Adobe, Premiere Pro videószerkesztő programjának kommunikációs kampányával, amelyet az Edelman készített. Az aktivitás magját alkotó pályázat tárgya az Imagine Dragons zenekar egyik videóklipjének újra komponálása volt. Az Adobe cég Premiere Pro programja egy iparágvezető videószerkesztő program, amellyel kezdő és profi is tud tökéletes filmet vagy videóklipet vágni […]

Tovább »

 
 

EINSTEIN KOCKÁI: EGYSZERŰ JÁTÉKKAL A VALÓDI JÁTÉKÉRT

A hagyományos értelemben vett játék válságban van, hiszen a mai gyerekek inkább a virtuális valóságban élnek és játszanak, amelynek káros hatása közismert. Egy globális kezdeményezés – a The Real Play Coalition – ezen próbál változtatni. Egy kutatás szerint a szülők kétharmada azt gondolja, hogy gyerekének ma kevesebb lehetősége van játszani, mint neki gyermekkorában. A „valódi” […]

Tovább »

 
 

A SAMSUNG SZÉTTROLLKODTA A TROLLT

Egy szokványos, kreativitást nélkülöző, unalmas és kiszámíthatóan induló kampányt tervezett az Edelman a Samsung Galaxy S8 tavalyi bemutatójára. A már évekkel ezelőtt avíttnak minősülő fotópályázat eszközét azonban egy fiatal megpróbálta széttrollkodni a Twitteren, hogy aztán szénné égesse őt a márka okos csapata… Történt, hogy a Samsung a világ egyik legnagyobb pr-ügynökségi hálózatát kérte fel arra, […]

Tovább »

 
 

HESSE ÉS FUJII: AZ ADAT AZ ISTEN

Talán legtöbbször az „adat” szót használta Sebastian Hesse és Kyoko Fujii a PR Herald körinterjújában, amelyben 5 kérdést tettünk fel a német Big Bang & Whisper kommunikációs ügynökség alapítójának, és a The Holmes Report 2018-as pr-ügynökségi rangsor 48. helyén szereplő japán Dentsu PR egyik vezetőjének. A szakemberek megegyeztek abban, hogy mindkét országban nő a pr-re […]

Tovább »