Public relations

FÉLSZÁZ CIPŐSDOBOZT TÖLTÖTTEK MEG A KONELI-S GYERMEKEK

Majdnem félszáz cipősdobozt töltöttek meg fejlesztő játékokkal és könyvekkel a KONELI Kincsem Sziget Óvodába, a KONELI Varázshíd Tanodába és a KONELI Alapítványi Általános Iskolába járó gyermekek és szüleik. Az ajándékokat a hazai viszonyokra tervezett, integrált oktatási módszerű intézmények december 13-i nyílt napján közösen csomagolták be. A KONELI Alapítványi Általános Iskola korábbi nyílt napján jelentették be, […]

Tovább »

 
 

JÓTÉKONYSÁGI KEZDEMÉNYEZÉST INDÍTOTT A KONELI

KONELI Dobozoló elnevezéssel jótékonysági kezdeményezésbe fogtak a Dunakeszin működő KONELI Intézmények. November 29-i nyílt napjukon jelentették be, hogy fejlesztő játékokat és könyveket gyűjtenek a rászoruló gyermekeknek. A KONELI Intézmények elkötelezettek a jól hasznosítható tudás terjesztése mellett, ezért sajátos adományozási kezdeményezést indítottak. A hazai viszonyokra tervezett, integrált oktatási módszerű intézmények a Baptista Szeretetszolgálat Cipősdoboz akciójához csatlakoztak. […]

Tovább »

 
 

NÁLUNK MÉG NEM HÓDÍT AZ SVOD

Bár azt gondolnánk, hogy a legújabb trendek minden vonalon elérik az ifjúságot, így például egyre meghatározóbbak körükben az előfizetéses rendszerű, SVOD tartalomszolgáltatás, Közép-Kelet-Európában továbbra is a lineáris televíziózás viszi a prímet – derül ki a Wavemaker Hungary médiaügynökség kutatásából. Közép-Kelet-Európában még mindig a lineáris televízióé a pálma A közép-kelet-európai piacokon a hagyományos (lineáris) televíziós szolgáltatás egyelőre […]

Tovább »

 
 

BIRKANYÍRÁS AZ ORVOSI VÁRÓTEREMBEN

Hajfestés, bugyivarrás, birkanyírás az orvosi váróteremben, mindezek várakozás közben. A jelenetek a Café PR és a Café Communications által készített integrált kampány vírusfilmjeiben láthatók. Az abszurd helyzetek arra mutatnak rá, hogy az állami egészségügyi intézményekben tapasztalt hosszú várakozási idő sokszor összeegyeztethetetlen a munkával. Az OTP Egészségpénztár megbízásából készített kutatás szerint a hazai munkavállalók 75 százaléka […]

Tovább »

 
 

AZ ADOBE KIMAXOLTA A BEVONÁST

Co-branded kampánnyal ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját tavaly az Adobe, Premiere Pro videószerkesztő programjának kommunikációs kampányával, amelyet az Edelman készített. Az aktivitás magját alkotó pályázat tárgya az Imagine Dragons zenekar egyik videóklipjének újra komponálása volt. Az Adobe cég Premiere Pro programja egy iparágvezető videószerkesztő program, amellyel kezdő és profi is tud tökéletes filmet vagy videóklipet vágni […]

Tovább »

 
 

EINSTEIN KOCKÁI: EGYSZERŰ JÁTÉKKAL A VALÓDI JÁTÉKÉRT

A hagyományos értelemben vett játék válságban van, hiszen a mai gyerekek inkább a virtuális valóságban élnek és játszanak, amelynek káros hatása közismert. Egy globális kezdeményezés – a The Real Play Coalition – ezen próbál változtatni. Egy kutatás szerint a szülők kétharmada azt gondolja, hogy gyerekének ma kevesebb lehetősége van játszani, mint neki gyermekkorában. A „valódi” […]

Tovább »