Posted in A pr-szakma Public relations

MIT JELENT MA A PR?

A PR Newswire kutatásából egy érdekes infografika született:   Utolsó frissítés: 30th május, 2016, 7:34 DU.

Tovább... MIT JELENT MA A PR?
Posted in A pr-szakma Public relations

BARCELONAI PR-MÉRÉSI, -ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK 2.0

Utolsó frissítés: 28th május, 2016, 10:41 DE.

Tovább... BARCELONAI PR-MÉRÉSI, -ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK 2.0
Posted in A pr-szakma Public relations

ÜGYNÖKSÉGEN INNEN ÉS TÚL

Hol és miként találkoznak egy ügyfél elképzelései az ügynökség által kínált portfólióval és mit jelent a full service agency a valóságban? Erre és hasonló kérdésekre…

Tovább... ÜGYNÖKSÉGEN INNEN ÉS TÚL
Posted in A pr-szakma Public relations

ONLINE FELMÉRÉS SZAKMÁNK HELYZETÉRŐL

A magyar pr- és kommunikációs szakma jelenlegi helyzetéről indított kutatást a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ). Az eredményekkel a szakma hazai fejlesztéséhez kívánnak hozzájárulni. A…

Tovább... ONLINE FELMÉRÉS SZAKMÁNK HELYZETÉRŐL
Posted in A pr-szakma Public relations

BARCELONAI PR-ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK: NINCS SOK VÁLTOZÁS

A pr-mérés, -értékelés, -kutatás hármasának alapelveit rögzítették öt esztendeje hat nemzetközi szervezet szakemberei, amelyeket idei konferenciájukon felülvizsgáltak. A legfőbb elvek, a mérés keretei nemigen változtak,…

Tovább... BARCELONAI PR-ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK: NINCS SOK VÁLTOZÁS
Posted in A pr-szakma Public relations

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA MÉRÉSE

Forrás: Institute for PR Utolsó frissítés: 31st október, 2015, 11:16 DE.

Tovább... A KÖZÖSSÉGI MÉDIA MÉRÉSE