Posted in A pr-szakma Public relations

MIT JELENT MA A PR?

A PR Newswire kutatásából egy érdekes infografika született:  

Tovább... MIT JELENT MA A PR?
Posted in A pr-szakma Public relations

ÜGYNÖKSÉGEN INNEN ÉS TÚL

Hol és miként találkoznak egy ügyfél elképzelései az ügynökség által kínált portfólióval és mit jelent a full service agency a valóságban? Erre és hasonló kérdésekre…

Tovább... ÜGYNÖKSÉGEN INNEN ÉS TÚL
Posted in A pr-szakma Public relations

BARCELONAI PR-ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK: NINCS SOK VÁLTOZÁS

A pr-mérés, -értékelés, -kutatás hármasának alapelveit rögzítették öt esztendeje hat nemzetközi szervezet szakemberei, amelyeket idei konferenciájukon felülvizsgáltak. A legfőbb elvek, a mérés keretei nemigen változtak,…

Tovább... BARCELONAI PR-ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK: NINCS SOK VÁLTOZÁS
Posted in A pr-szakma Public relations

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA MÉRÉSE

Forrás: Institute for PR

Tovább... A KÖZÖSSÉGI MÉDIA MÉRÉSE
Posted in A pr-szakma Public relations

MEGVÁLTOZTAK A PR-MÉRÉSSEL KAPCSOLATOS IRÁNYELVEK

Tovább... MEGVÁLTOZTAK A PR-MÉRÉSSEL KAPCSOLATOS IRÁNYELVEK
Posted in A pr-szakma Public relations

KÉT OLDALÁN VAJAZOTT KENYÉR ÉS SINKOVITS-UTÁNÉRZÉS

A fenntartható fejlődés oximoron, az USA elnökének hatalma csupán a nagy publicitásából ered, pr-rel nem lehet társadalmi konfliktust kezelni, a trollkodás legjobb ellenszere a pozitív…

Tovább... KÉT OLDALÁN VAJAZOTT KENYÉR ÉS SINKOVITS-UTÁNÉRZÉS