A pr-szakma

MIT JELENT MA A PR?

A PR Newswire kutatásából egy érdekes infografika született:   Utolsó frissítés: 30th május, 2016, 7:34 DU.

Tovább »

 
 

BARCELONAI PR-MÉRÉSI, -ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK 2.0

Utolsó frissítés: 28th május, 2016, 10:41 DE.

Tovább »

 
 

ÜGYNÖKSÉGEN INNEN ÉS TÚL

Hol és miként találkoznak egy ügyfél elképzelései az ügynökség által kínált portfólióval és mit jelent a full service agency a valóságban? Erre és hasonló kérdésekre kaptunk választ a Budapesti Metropolitan Egyetem szervezésében 2016. május 9-én megrendezett „The Agency – ismerd meg az ügynökségek világát!” című előadásán a Young&Partners/Trinity Communications munkatársaitól. A beszélgetésen Nyakas Laura sajtókapcsolati […]

Tovább »

 
 

JÓTÉKONYSÁGI ADVENTI ORSZÁG-MESE

Országszerte összesen 254 852 ember csatlakozott a Lidl Magyarország egyedülálló, Adventi Meselánc elnevezésű on- és offline kampányához. A kezdeményezés célja az volt, hogy a szeretet ünnepe alkalmából, vásárlóival összefogva egy különleges karácsonyi mesét ajándékozzon a gyermekeknek. Aranyvasárnap ért véget a Lidl Adventi Meselánc felelősségvállalási kampánya, melynek keretében a vállalat arra kérte vásárlóit, hogy osszák meg […]

Tovább »

 
 

A SZEM MINDENT ELÁRUL A MARKETINGESEKNEK

Manapság egyre nehezebb olyan honlapot, csomagolást vagy reklámot készíteni, ami igazán felkelti a fogyasztók figyelmét és rövid időn belül át tudja adni a kívánt üzenetet. Éppen ezért mára már elengedhetetlenné vált, hogy a nézők szemével lássanak a cégek. Mivel az emberi szem mozgása tudatosan nem irányítható, így a szemkamerás kutatásokkal objektív információkat kapunk a fogyasztók […]

Tovább »

 
 

ONLINE FELMÉRÉS SZAKMÁNK HELYZETÉRŐL

A magyar pr- és kommunikációs szakma jelenlegi helyzetéről indított kutatást a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ). Az eredményekkel a szakma hazai fejlesztéséhez kívánnak hozzájárulni. A kérdőív megegyezik Nagy-Britannia egyik legnagyobb pr-szervezetének, a Chartered Institute of Public Relations (cipr.co.uk) éves kérdőívével, mindössze néhány kérdésben alkalmazkodtak a magyar piac sajátosságaihoz. Az első magyarországi felmérés során céljuk az […]

Tovább »