Hálótrend

SZÁZRES NAGYSÁGRENDBEN TÜNNEK EL A MAGYAR FIATALOK A FACEBOOKRÓL

Bár látszólag a magyar c száma nem változott jelentősen az utóbbi időben, a színfalak mögött azonban komoly átrendeződésnek lehetünk tanúi.   Az elmúlt fél évben a magyarországi felhasználók száma alig nőtt, hiszen a Facebook saját adatai szerint alig 3%-os a növekedés. Ugyanakkor, ha az egyes korcsoportokat külön vizsgáljuk meglepő tendenciákkal találkozunk. Két év alatt jelentősen átrendeződött […]

Tovább »

 
 

ETIKUS HACKEREK

A hacker-támadások által generált illegális bevételek volumene meghaladta a drogkereskedelemből származó jövedelmek összegét[1]. Nem véletlen, hogy az etikus hacker az egyik legjobban fizetett munkakör napjainkban. Az etikus hacker szakemberek keresettsége exponenciálisan növekszik. A Nemzeti Biztonsági Felügyelet által is elfogadott képzésre évente egyszer van esélye bejutni a szakma iránt érdeklődőknek. Egy képzés hatékonysága legjobban a befektetés […]

Tovább »

 
 

A CLOUDRA ÉPÜLŐ STARTUP

A közelmúltban egy kutatás során a cloud computing és a startup jelenség összefüggéseit vizsgáltam. Célom: a cloudra épülő startup vállalkozások kapcsolatrendszerének elemzése volt. A most induló sorozatunkban igyekszem röviden bemutatni a cloud-iparág kialakulását, valamint a startupok különleges világát, továbbá egy cloudra épülő startup vállalkozás elemzésén keresztül keresem egy sikeres startup vállalkozás kulcsát. Feltételezésem szerint a […]

Tovább »

 
 

A GOOGLE TEHETSÉGMENEDZSELÉSE

A Google jóvoltából immár a második generáció tagjai kezdhetik meg online marketing ismereteik megszerzését és bővítését, épp egy évvel ezelőtt. Az egyedülálló kezdeményezés célja olyan marketing és kommunikációs szakemberek képzése, akik otthonosan mozognak az online kereskedelem világában, és magabiztosan használják az online marketing eszköztárát. Magyarországon 2013. szeptemberében első ízben indult a Google „tehetségmenedzselő” programja, a Google Ground […]

Tovább »

 
 

NÖVEKSZIK A BIZALOM AZ INTERNET IRÁNT

A média világában elsősorban az internet iránti bizalom nőhetett az utóbbi bő fél évtizedben, viszont a rádióban hallottakkal kapcsolatban tartósan a legnagyobb a bizalom a médiumok fő csoportjában. Ebben a televízió elvesztette – már sok éve – a 25 évvel ezelőtt szerzett vezető helyét és ma az újságok is a „fogyasztók” körében nagyobb bizalmat élveznek. […]

Tovább »

 
 

AZ INTERNET ÉS ÉN

Aki nem használja az internetet és nincs fent egy közösségi oldalon sem, azt kinézik a többiek és megrökönyödnek rajta. Aki nincs fent közösségi oldalon, olyan, mint ha nem is létezne. Reggel közvetlen kelés után a mellettem lévő okostelefonon, az offline kapcsolatot átállítom onlinera, így pár percen belül befutnak a friss emailek, facebook értesítések, chatelő program […]

Tovább »