Példatár

A TANULÁST TANÍTÓ

Henczel Edit 1988 és 1992 között volt középiskolás, egy rendkívül szigorú erkölcsű és nagyon kemény oktatást nyújtó gimnáziumban. Az osztályában négy év alatt 3 öngyilkosság történt, az évfolyamról két tanuló megszökött az iskolájától, családjától. Edit már kamaszként is érezte, hogy „nagy a baj, valami nem stimmel a hazai oktatási rendszerrel”. Maga is a lázadók közé […]

Tovább »

 
 

ÉLNI VAGY TÚLÉLNI?

Olyan titkokat árulok el, melyekre sok évtized alatt jöttem rá. Ne mondd el senkinek! Az emberi akaratnál nincs hatalmasabb. Nem mondtam újat? Jó. Viszont az ember az úristennek sem akar változni. Tudati változásról van szó, ami az akaraterő függvénye. Minden változás csak a szomszéddal történhet meg – gondolod –, azzal is csak karácsony táján. Ne […]

Tovább »

 
 

A DROGMEGELŐZÉS: „TÖRŐDÉS, ODAFIGYELÉS, REÁLIS CÉL ÉS KITARTÁS”.

Németh Gergő – a magyarországi Drogmentes Világért Alapítvány jelenlegi vezetője –, fiatal évei ellenére a legváltozatosabb szakmákban és munkakörökben kipróbálta magát. Nehéz fizikai munkát végezve dolgozott raktárosként és gyakran kockáztatta a testi épségét, amikor kaszkadőr volt. A grafikusi munka nem áll távol a tördelő-szerkesztői feladatoktól, így aztán mindkettőt kipróbálta, mielőtt a céltudatosságát kezdte hasznosítani marketingigazgatóként. […]

Tovább »

 
 

AZ INTERPOL ÁLDOZATAZONOSÍTÁSI KÉPZÉSE

Immár Magyarországon is megalakult a Disaster Victim Identification (DVI) elnevezésű munkacsoport, amely tömegszerencsétlenségek, természeti katasztrófák, terrorcselekmények bekövetkezésekor vagy külföldön hasonló esemény megtörténtekor – az Interpol irányelvei és iránymutatás szerinti – kellő szakmai felkészültséggel készen áll a magyar áldozatok beazonosítására. Az Interpol égisze alatt már 1980 óta működik ilyen munkacsoport, mely sorai közt magyar szakemberek is […]

Tovább »

 
 

BENNE VAGY A JÁTÉKBAN?!

Hazánk egyik népszerű sportfogadási terméke a Tippmix, amelynek marketingkommunikációját a Szerencsejáték Zrt. a 2018. évi labdarúgó-világbajnoksághoz kapcsolódva, egy integrált kampány keretében kívánta megújítani – számolt be róla kampánybemutatójában a Trinity. Kampánycél Az új kreatív koncepció célja elsődlegesen az volt, hogy – a már tavaly ősszel megjelent sporttámogatási reklámfilmben megismert stílusban – bemutassa, hogy a Tippmix […]

Tovább »

 
 

ANTENNA HUNGÁRIA TÉVÉKAMPÁNY KAPÁS BOGLÁRKÁVAL

,,Mindig együtt” Egy három tévészpotból álló kampányt indított májusban az Antenna Hungária, a MinDigTV, a MinDigTV Extra és a mindiGO márkák népszerűsítéséért. A filmekben feltűnik Kapás Boglárka olimpiai bronzérmes úszó is. Kampánybemutató. 1. Kampánycél Az Antenna Hungária lakossági szolgáltatásainak népszerűsítése. Két, már régóta a piacon lévő brand megerősítése (MinDig TV, MinDigTV Extra) és egy új, 2017 […]

Tovább »