Nincs kategorizálva

HELYT ÁLL MAGÁÉRT

Egy olasz munkanélküli férfi – aki ráadásul pr-diplomával is rendelkezik -, rendkívül eredeti foglalkozást talált magának: sorban áll, mások helyett. A munkanélküliség Olaszország egyik legnagyobb problémája mostanában, ezért a vállalkozó szellem arra késztet egyeseket, hogy új foglalkozásokat találjanak ki. Például,  hogy szokatlan módon álljanak helyt magukért… Giovanni Cafaro 42 évesen arra gondolt, hogy profitálhatna abból, hogy a bürokrácia […]

Tovább »

 
 

TISZTÍTÓTŰZ A TWITTEREN

 „Megszabadulás, vagy legalábbis rövid időre tartózkodás a Tisztítótűzben” – így szól a boldogító üzenet, amelyet Ferenc pápa írt, aki kegyelmet és ideiglenes büntetlenséget ajánlott fel mindazoknak, akik a szociális média oldalán követik őt. Körülbelül 1,5 millió híve érkezett július 22-29. között Rio de Janeiroba, hogy megünnepeljék a 28. „The World Youth Day”-t. Azok számára, akik […]

Tovább »

 
 

LENGYEL MÁRKÁZÁS

A PR Herald hasábjain már több ország-márkázási esettanulmányt is bemutattunk. Ezúttal Lengyelország kerül terítékre, ami azért különösen érdekes példa, mert itt az elmúlt években több vonalon is rebranding programot indítottak. Mindez jól mutatja, hogy az elköteleződés megvan, de a koordináció még távol áll a tökéletestől. Az első fontosabb periódus 2000-2002-re tehető. A cél egy új […]

Tovább »

 
 

AHOL JÓ GYEREKNEK LENNI

Az UNICEF első sorban a fejlődő országokban, valamint Földünk legszegényebb régióiban küzd a kiszolgáltatott helyzetben lévő gyermekek életéért, életben maradásáért, életminőségének javításáért. Ennek a munkának a szerves része az éves jelentés, a 2013.évi jelentés azonban rendhagyó módon nem a fejlődő országok gyermek lakosságát vizsgálta, hanem a világ 29 leggazdagabb országában élő gyerekek helyzetéről adott alapos […]

Tovább »

 
 

NAPSÜTÖTTE TOSZKÁNA

Olaszország hosszú évtizedek óta a magyarok egyik kedvenc úti célja. Évente több ezer honfitársunk látogatja meg az országot. Sokan azonban úgy indulnak neki a nyaralásnak, hogy nincsenek birtokában a szükséges információknak. Ebben a kis összefoglaló írásban próbálunk segítségére lenni és útmutatással szolgálni mindazoknak, akik Olaszországba készülnek. Úton Firenzébe Aki a toszkán vidéket óhajtja bejárni, sok […]

Tovább »

 
 

MÁRKABEVEZETÉS

A fókuszcsoportos kutatás téveszméje Ha beleolvasunk a legtöbb marketinges könyvbe, vagy megkérdezünk egy átlagos vállalati marketingszakembert, mi kell egy új márka sikeres piacra vételéhez, általában azt fogjuk hallani: alapos piackutatás. Lehetőleg fókuszcsoportos, ahol mélységeiben ismerhetjük meg az emberek véleményét. Tényleg ez lenne a kulcs? Hát nem. Sőt, a kutatás egy valóban innovatív márka bevezetésekor sokszor […]

Tovább »