A METU KAMPÁNYFILMJÉT HALLGATÓIK KÉSZÍTETTÉK

A Budapesti Metropolitan Egyetem új kampányfilmet forgatott a 2020-as felvételi időszakra, amit teljes egészében az egyetemen tanuló nemzetközi hallgatók készítettek el. Nemcsak a szereplők METU-s diákok, hanem a film szövege, a narráció, a forgatókönyv, a rendezés és maga a forgatás is az ő munkájukat dicséri.

A nemzetközi hallgatók vonzása évek óta kiemelkedő szerepet tölt be a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) stratégiájában, a 2020-as nemzetközi kampány egyik fontos alappillére pedig egy hallgatók által készített videó lett. A brief elkészítésétől a szövegezésen át a szereplésig és kivitelezésig mindent lelkes önkéntesek, gyakornokok és frissdiplomások vállaltak magukra.

34 hallgató összesen 24 országból kapcsolódott be a projektbe, a narrátor egy zimbabwei nemzetközi kapcsolatok alapszakos hallgató volt, míg a videót egy végzett képalkotás alapszakos indiai hallgató forgatta és vágta. „Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a hallgatóink ilyen lelkesen vállalták a szereplést és a közös munkát” – mondja Utassy Luca, a METU nemzetközi marketing menedzsere. „Különösen izgalmasnak találtuk, hogy rájuk bízzuk a videó teljes koncepcióját és üzenetét is. Ebből kicsit mi is tanulhattunk, hiszen még jobban megértettük, hogyan élik meg a hallgatók a METU-s létet, mit értékelnek leginkább életük ezen időszakában.”

A videó célja nem a METU általános bemutatása, hanem sokkal inkább a nemzetközi hallgatók egyetemi élettel kapcsolatos élményein és gondolatain van a hangsúly, az ő érzéseiket kívánja közvetíteni a film. Blanár Denissza nemzetközi igazgató hozzáteszi: „Külön örültünk annak, hogy a hallgatók véleménye az egyetemista létről tükrözi az intézmény által fontosnak tartott értékeket. Megjelenik benne az útkeresés, a személyes fejlődés, a kockázatvállalás és az önkifejezés fontossága is. Mindezt a METU is fontosnak tartja, és ezek az új myBRAND oktatási módszerünk alappillérei is” – mondta a nemzetközi igazgató.

A METU nemzetközi diákjai egyben terjesztői is a videónak, nekik és a fizetett megjelenéseknek köszönhetően az imázsfilm már mindegyik kontinensre eljutott, több mint félmillióan látták a különböző közösségi média platformokon.

Author: Bognár Gergely

Felsőfokú tanulmányait a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán (BKF) végezte. Pr-szakmai gyakornoki időszakát a Comprad Kommunikációs Ügynökségnél töltötte, ahol később pr-asszisztensként, pr-tanácsadóként, majd projektvezető pr-tanácsadóként segítette – összesen hat évig –, több mint másfél tucat hazai és nemzetközi ügyfél kommunikációját. Két évig a Nézőpont Intézet cégcsoportjának kommunikációs igazgatójaként tevékenykedett, majd a Young&Partners senior stratégiai pr-tanácsadójaként és fejlesztő trénereként dolgozott, később a cég pr-vezetője lett. Jelenleg a NEST Communications pr- és tréning vezetője. A PR Herald kommunikációszakmai főszerkesztő-helyetteseként interjúkat, riportokat ír; vezető szerkesztőként jegyzi „A hazai pr-szakma arcképcsarnoka” című digitális portrékötetet. Kapcsolat: gergelybognar@gmail.com

Vélemény, hozzászólás?