Bár látszólag a magyar c száma nem változott jelentősen az utóbbi időben, a színfalak mögött azonban komoly átrendeződésnek lehetünk tanúi.
Korcsoportok

 

Az elmúlt fél évben a magyarországi felhasználók száma alig nőtt, hiszen a Facebook saját adatai szerint alig 3%-os a növekedés.
Ugyanakkor, ha az egyes korcsoportokat külön vizsgáljuk meglepő tendenciákkal találkozunk.
Két év alatt jelentősen átrendeződött a felhasználói bázis, hiszen a 18 alatti és az 55 év fölötti felhasználók száma teljesen felcserélődött.
Míg a 2013-ban 580.000 tagot számláló 18 alatti korosztály mára 440.000 főre olvadt, addig ugyanennyi idő alatt az 55 fölötti korosztály létszáma 430.000-ről 620.000-re nőtt.
Hogy érzékletesebb legyen: Pécs város lakosságával megegyező mennyiségű 18 év alatti fiatallal lett kevesebb, és Szeged lakóinál jóval több 55 fölöttivel lett több a Facebookon ugyanannyi idő alatt.

Magyar FB-felhasználók
A Facebook megkerülhetetlen lett a magyar internetezők életében, ugyanakkor a felhasználói összetétel változását fontos figyelembe venni. A fiatalok lemorzsolódása intó jel.
Egyrészt azt jelentheti, hogy őket egyre nehezebb utolérni ezen a felületen, másrészt azt, hogy a fiatalok talán később kezdenek el Facebookozni, mint korában.
Az idősek nagyobb aránya viszont azzal jár, hogy egyre erősebb a fizetőképesebb felhasználók aránya a közösségi médiában. Ez azért is fontos, mert az emberek órákat töltenek el a Facebookon napi szinten, ez pedig a cégeknek is fontos lehetőség.
Hiszen így kommunikációval és hirdetésekkel könnyen és pontosan tudják megszólítani a célcsoportjukat.
A Facebookon ugyanis nem csak kor szerint lehet célozni, hanem tudjuk azt is, például, hogy 46.000 budapestit érdekel a shushi, vagy azt, hogy 118.000 embernek érdemes szaunázást hirdetni.