Hálótrend

HONLAPOK ÉS MOBIL-ALKALMAZÁSOK JÖVŐJE

Ma a weboldalak és a webáruházak különböző verziói a legtöbb cég esetében a digitális jelenlét alapköveinek számítanak. Sokan el sem tudják képzelni az üzleti életet a webes megjelenésük nélkül, míg a közösségi platformokra csak, mint egyfajta kiegészítőre, jobb esetben forgalomterelőre gondolnak. Az internetes világ hátterében komoly átrendeződés zajlik. A közösségi oldalak, a Facebookkal (és annak […]

Tovább »

 
 

A NITBSZ TISZTELGETT A SZERB KÖVETSÉG ELŐTT – 2016

A Nagy Imre Társaság Budapesti Szervezete (NITBSZ) ezúttal is, mint minden évben, az 1956-os emlékév és a forradalom évfordulója alkalmából megkoszorúzta a Nagy Imre miniszterelnök kormánya tiszteletére állított emléktáblát 2016. november 4-én a korabeli Jugoszláv, most Szerb Nagykövetség előtt, ahol az ’56-os forradalmi menedék kérők a családtagjaikkal együtt befogadást kaptak 1956-ban. A megemlékezésen a forradalmi ’56-osok […]

Tovább »

 
 

HONLAPOZÓ

Az internet egyszerre funkcionálhat reklám, ügyfélkapcsolati, értékesítési és pr-eszközként. A pr-vonatkozások tekintetében számos új tulajdonsággal rendelkezik az off-line médiákkal szemben. Az üzenetek közvetlenül a címzetthez juthatnak el, használata révén csökken a „kapuőri”, véleménybefolyásolói, irányító szerepe. Olyan sajtóközlemények szerkeszthetők, amelyek a címzett számára további forrásokat tárnak fel. Így hatékonyabbá teszi a hagyományos sajtókapcsolatokat elsősorban a gyorsaság […]

Tovább »

 
 

A SEO JELENTŐSÉGE

Vajon mitől van ott az a bizonyos tíz weboldal a találati lista elején? És mi az, amit a többi ezer nem tud, vagy nem csinál? Nehéz dologra vállalkozik az, aki a keresőoptimalizálás (search engine optimizacion) működését szeretné elmondani felhasználók, weboldal tulajdonosok, pr-szakemberek, marketingesek, üzletemberek számára, összesűríteni mindazt a tudást, ami a sikeres és elsőre sorolt […]

Tovább »

 
 

REMARKETING-KAMPÁNYOK

Az e-kereskedelem terjedésével és volumenének növekedésével a látogatók figyelméért, a vásárlás befejezéséért is egyre komolyabb harc dúl. Ebben a küzdelemben a Facebook és az AdWords ún. remarketing megoldásait a mai Magyarországon még csak kevesen használják. A prognózisok szerint 2014-2015 folyamán 400 milliárd forintra bővül, így megkétszereződik az e-kereskedelem forgalma. Egy honlap látogatóinak kis százaléka vásárol […]

Tovább »

 
 

A GOOGLE RENDSZERÉT HASZNÁLJÁK VÍRUSOK TERJESZTÉSÉRE

A Google hirdetési rendszerét, a Google AdSense szolgáltatást használták a Nuclear készítői arra, hogy több millió internetezőt fertőzzenek meg az Adobe Flash Player egy ismert sérülékenységén keresztül. A G Data saját monitorozási rendszerén keresztül észlelte, hogy hirtelen megnövekedett azon támadások száma, melyek az Adobe Flash egy már ismert sérülékenységét próbálják meg kihasználni. A német vírusirtócég […]

Tovább »