Az újságírók médiahasználatát, az újságíró szakma állapotát, a hivatással való elégedettséget, és a pr-esek-újságírók közti kapcsolat minőségét is felméri országos online kutatásában a Mediameter és az Uniomedia. A negyedik évben megszervezett kutatás során a kommunikációs ügynökség ezúttal a médiakutatással foglalkozó Mediameterrel közösen indította el május 16-án a felmérést. 
 .
A Médiatükör címet viselő kutatás célja a média jelen állapotának, az újságírói attitűdnek, gyakorlatnak felmérése, de a kérdőív kitér az unos-untalan felmért témára, a pr-es vs. újságíró viszony alakulására is. Az online felmérés kitöltésére legfeljebb negyed órát kell szánni.
 .
A kérdőívet ide kattintva lehet kitölteni.
 .
A PR Herald, a Kreatív és a CCO szakmai támogatásával indított kutatás eredményeit a következő hónapokban tervezik publikálni, melyről a PR Herald is beszámol.
 .
 .