A Bacardi, „Untameable” című világkampányával kívánja népszerűsíteni természeti katasztrófákkal, szesztilalommal, forradalommal és száműzetéssel tarkított kalandos történetét.

Először a médiában és a közösségi hálókon vette kezdetét a kampány, augusztus elejétől pedig már képregény formájában is megismerhető az italmárka múltja. A „The Spirit of Bacardi” című mű Warren Ellis író és Michael Allred közös munkája, mely egészen a kezdetektől meséli el a szeszesital-előállító vállalat históriáját, külön figyelmet szentelve Emilio Bacardinak, az alapító Don Facundo Bacardi Massó fiának. A képregény további különlegessége, hogy Allred tintájába pár csepp rumot is kevertek.

(Brand-news.it: Bacardi racconta la sua storia con una graphic novel d’autore, 2014. szeptember 1.)

A nemzetközi szakmai híreket gyűjtötte és fordította a Médianéző nemzetközi tematikus médiafigyelő szolgáltatása.