Természetesen az utóbbi, bármilyen hihetetlen is ez az első hallásra. Bárkiről, vagy bármilyen szervezetről legyen is szó, a médiára mindenkinek szüksége van. Ha valami számunkra kedves, kellemes dolgot szeretnénk közölni a nagyvilággal, akkor tudnunk kell, hogy azt a nekünk fontos ügyet hogyan lehet másoknak is bemutatni, vagyis hogyan kell „hírt csinálni”. Rendezvényajánló.

Ha pedig a média kifürkészte azt, amit senkivel sem szerettünk volna megosztani, vagy valami olyanról írnak, ami kimondottan kellemetlen a számunkra, akkor is kezelni kell a sajtót, mert annál nincs rosszabb, ha valaki azzal intézi el az ügyet, hogy „nem nyilatkozom”.

A Menedzserképző Központ workshopján a legalapvetőbb tudnivalók megismerése után lesz idejük a résztvevőknek arra is, hogy az elméletet átültessék a gyakorlatba, vagyis újságírók segítségével sajtótájékoztató-vázlatot és hírt, tudósítást írjanak, illetve rádió- és tévéinterjút adjanak – egyelőre tét nélkül.

A kurzus főbb témái:

– A hazai média szerkezete, működése

– Nyomtatott sajtó, tévé, rádió, internetes lapok

– A közösségi média

– Az újságíró, a szerkesztőség

– Tippek, trükkök a médiában való szerepléshez

– Kríziskommunikáció

– Alapvető jogi ismeretek

– Gyakorlat, gyakorlat, gyakorlat…

A 2014. december 4-én (csütörtök), Budapesten megrendezésre kerülő workshopra a közép- és nagyvállalatok PR munkatársait, kommunikációs vezetőit, szóvivőit, illetve a marketingkommunikáció területén dolgozó menedzsereket várják. Emellett a PR tanácsadók, és a PR ügynökségek képviselői számára is hasznos információkat tartogat a rendezvény.

A rendezvényről bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat. A PR Herald oldal olvasói, és a PR Herald Kommunikációs Ügynökség meghívottjai, ügyfelei, partnerei részére kedvezményes jegyárat biztosít a szervező, mely igénybevételére az alábbi hivatkozáson van lehetőség:

JELENTKEZÉS

(x)