BÚCSÚ A BKF BRANDTŐL

Kinőtte nevét a BKF, ezért mától hallgatói már a Budapesti Metropolitan Főiskolán (MET) kezdik meg az őszi félévet – tájékoztatta a PR Heraldot az intézmény. A megújulásra azért volt szükség, mert a régi név már nem fedte le a főiskola képzéseinek sokoldalúságát és azt a fejlődést, amelynek során mind a magyar, mind a nemzetközi piac jelentős szereplőjévé vált az intézmény.

A Budapesti Metropolitan Főiskola mára az ország legnagyobb magánfőiskolájává vált. Az elmúlt 14 évet a hallgatói létszám folyamatos növekedése és új képzési területek bevezetése határozta meg, így az intézmény a legnagyobb művészeti, valamint jelentős üzleti képzőhellyé fejlődött. Az új név és arculat egyszerre mutatja a megbízható, stabil hátteret és a modern, nemzetközi szellemiséget.

„A jövőben a frissen végzett diákok már a Budapesti Metropolitan Főiskola diplomáját kapják, de az értékek és célok középpontjában továbbra is a kreativitás, az innováció, a nyitott szellemiség és a gyakorlatorientált, munkaerő-piaci igényekre reflektáló, minőségi képzések állnak” – mondta Dr. Vass László, rektor.

A névalkotási folyamatban a főiskola dolgozói és hallgatói is részt vettek javaslataikkal. Több száz alternatívát értékelve és tesztelve egyértelművé vált, hogy az iskola számára a legmegfelelőbb név a Metropolitan. Az arculat és a logó megidézi a stabil, nagy múltú városi épületeket, a metropolisokat átszelő közlekedési utakat, valamint a kapcsolati hálókat is. Az új, külföldön is könnyen megjegyezhető név és a hozzá kapcsolódó arculat 2015. szeptember 1-jén kerül hivatalosan bevezetésre.

Author: Bognár Gergely

Felsőfokú tanulmányait a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán (BKF) végezte. Pr-szakmai gyakornoki időszakát a Comprad Kommunikációs Ügynökségnél töltötte, ahol később pr-asszisztensként, pr-tanácsadóként, majd projektvezető pr-tanácsadóként segítette – összesen hat évig –, több mint másfél tucat hazai és nemzetközi ügyfél kommunikációját. Két évig a Nézőpont Intézet cégcsoportjának kommunikációs igazgatójaként tevékenykedett, majd a Young&Partners senior stratégiai pr-tanácsadójaként és fejlesztő trénereként dolgozott, később a cég pr-vezetője lett. Jelenleg a NEST Communications pr- és tréning vezetője. A PR Herald kommunikációszakmai főszerkesztő-helyetteseként interjúkat, riportokat ír; vezető szerkesztőként jegyzi „A hazai pr-szakma arcképcsarnoka” című digitális portrékötetet. Kapcsolat: gergelybognar@gmail.com