Hazánk egyik népszerű sportfogadási terméke a Tippmix, amelynek marketingkommunikációját a Szerencsejáték Zrt. a 2018. évi labdarúgó-világbajnoksághoz kapcsolódva, egy integrált kampány keretében kívánta megújítani – számolt be róla kampánybemutatójában a Trinity.

Kampánycél

Az új kreatív koncepció célja elsődlegesen az volt, hogy – a már tavaly ősszel megjelent sporttámogatási reklámfilmben megismert stílusban – bemutassa, hogy a Tippmix a sportfogadáson túl, milyen elementáris közösségi, szurkolói élményt is nyújt játékosainak.

Ennek az élménynek biztosítanak teret országszerte a lottótársaság kifejezetten sportfogadásra szakosodott értékesítőhelyei, a Tippmix Fogadópontok is, ahol számos technikai újítással (például SzerencseWIFI, Tippmix TV) és kényelmi funkciókkal (önkiszolgáló terminálok) várják a sportfogadókat a nyári futball-ünnep alatt.

Marketing cél
A Tippmix márka népszerűsítése mellett lényeges szempont volt a már meglévő játékosok aktivitásának növelése, valamint új fogadók bevonása és játékra ösztönzése – a kiemelt fogadási időszakokban (mint amilyen a foci-vb) és azokon túl is.

Célcsoport
A 18+ korosztályon belül a sport iránt érdeklődő és egyben a sportfogadásra nyitott személyek, akiknek fontos a játék és a közösségi élmény; elsősorban a 18-49 közötti férfiak csoportja.

Időzítés és eszközök

• ATL kampány indulása (TV, print, online és rádió): 2018. június 11.
• Tippmix online akció indulása: 2018. június 14.

Az imázsfilm itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274505900

 

A rendező, Madarász Isti (középen)

A rendező, Madarász Isti (középen)

 

Sport.Fogadás.Élmény.
A Szerencsejáték Zrt. számos további akcióval készül a labdarúgó-világbajnokságra, többek között egy országos online Tippmix-nyereményjátékkal, melyben a szelvényeikkel játszók a vébé időszaka alatt akár autóval, 3 x 1 millió forinttal és további értékes nyereményekkel is gazdagodhatnak.

Az első packshot mutáció itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274506069
A második packshot mutáció itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274506243
A forgatás werkfilmje itt tekinthető meg: https://vimeo.com/274853638

Alkotók
Megbízó
Szerencsejáték Zrt. – marketing és kommunikációs igazgatóság

Ügynökség
Young&Trinity
• Art director: Barta Balázs
• Kreatív vezető: Konrád Bence
• Group Account Director: Kolbe Kriszta
• Account manager: Zsigó Fanni

Gyártó
235 Productions
• Rendező: Madarász Isti
• Producer, gyártásvezető: Kozma Liza
• Operatőr: Garai Gábor
• Kreatív producer: Blik Dániel
• Felvételvezető: Henyei Csaba
• Rendezőasszisztens: Soltész Juci
• Vágó: Duszka Péter
• Zeneszerző, hangmérnök: Kalotás Csabi