,,Mindig együtt”

Egy három tévészpotból álló kampányt indított májusban az Antenna Hungária, a MinDigTV, a MinDigTV Extra és a mindiGO márkák népszerűsítéséért. A filmekben feltűnik Kapás Boglárka olimpiai bronzérmes úszó is. Kampánybemutató.

1. Kampánycél
Az Antenna Hungária lakossági szolgáltatásainak népszerűsítése. Két, már régóta a piacon lévő brand megerősítése (MinDig TV, MinDigTV Extra) és egy új, 2017 szeptemberében indult OTT szolgáltatás, a mindiGO ernyőmárka alatt létrehozott bárhol, bármikor elérhető, online tartalmakat kínáló (mindiGO Sport) szolgáltatás minél szélesebb közönséggel történő megismertetése.
Üzleti cél
A havidíjas szolgáltatások esetében az előfizetők számának megtartása, növelése, az ingyenes digitális televíziós platform esetében pedig a piaci részesedés megtartása.
Marketing cél
A három márka ismertségének növelése, értékesítés-ösztönzés, márkahűség növelése.
Marketingkommunikációs cél
Tudatosítani a fogyasztókban, hogy nemcsak egy megbízható, nagyon jó ár-érték arányú és bármikor elérhető szolgáltatáshoz juthatnak, hanem egy megújulni képes, az innovációra nyitott márkáról van szó.

2. Szolgáltatások bemutatása
MinDig TV: Előfizetési díj nélküli, digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás, ahol HD (nagyfelbontású) adások is foghatók ingyenesen. Jelenleg 12 csatorna áll a felhasználók rendelkezésére. A MinDig TV applikáción keresztül tableten, mobiltelefonon is nézhető élő műsorok.
MinDigTV Extra: Az Antenna Hungária fizetős tévés szolgáltatása, amely az ingyenesen elérhető csatornákon felül további 50 csatornát kínál. 2017 szeptemberétől a MinDig TV Extra előfizetők a mindiGO TV szolgáltatás keretében a kínálat számos csatornáját az interneten is nézhetik.
mindiGO Sport: 2017 szeptemberében elindult a mindiGO Sport szolgáltatás, amely a weben és letölthető applikációként is elérhető, 12 tematikus sportcsatornával, élő sport közvetítésekkel, visszanézhető tartalmakkal és számos új, innovatív funkcióval.

3. A koncepció ötlete, gondolatiság
A kampány főüzenete, hogy „különbözőek vagyunk, de mindannyian imádunk tévézni”, tartalmat fogyasztani. Éppen ezért a minisorozat a „Mindig Együtt” elnevezést kapta, amely egyaránt utal a márkanévre és a kampány főüzenetére is.

4. A kampány bemutatása
A koncepció a reklámszpotokban úgy jelenik meg, mintha egy tévésorozat különböző epizódjait látnánk, erre utalnak a filmek elején látható főcímek is. A filmek humorral dolgoznak, vígjátékszerűen a tévézés élményét állítják a középpontba. A packshot-ok az aktuális termékinformációkat tartalmazzák. A sorozat két, közös albérletben élő, baráti párról szól. A párok lány-, illetve férfitagjai szövetkeznek egymással, hogy megkaparintsák a nappali egyetlen televízióját. A lányok és a fiúk célja, hogy a saját kedvenc műsoraikat nézhessék a tévében, ezért fondorlatos és vicces módon igyekeznek kibabrálni a másik csapattal, ha éppen ők jutnak a távirányítóhoz.

5. Kreatív koncepció
A koncepció alapját a tévészpotok adják, melyeknek célja a három márka integrálása. Egymásra épülnek, az ernyőmárkát erősítik, de mégis megkülönböztethetőek egymástól. A tévészpotok és ernyőmárka összekötését és felismerhetőségét a „Mindig Együtt” logó is erősíti. A kampányhoz összesen öt darab tévészpot készült, ezek közül az év első felében három szpot kerül adásba. A szpotokban a tavalyi évhez hasonlóan, tehetséges, fiatal úszónk, Kapás Boglárka olimpiai bronzérmes úszó is szerepet kap.

6. Időzítés
Kampányindulás: 2018. május 2.

7. Alkotók
Megbízó: Antenna Hungária Zrt.
Kommunikációs igazgató: Tóth András
Műsorterjesztés és média termékmenedzsment osztályvezető: Stodulka Péter
Lakossági termékmenedzsment osztályvezető: Kegye Krisztina
Marketingkommunikációs főmunkatárs: Tamás Anita
Lakossági termékmenedzsment marketing főmunkatárs: Marót Piroska
Kommunikációs főmunkatárs (print&online): Tóth Emese

Ügynökség: Young&Trinity
Art director: Barta Balázs
Kreatív vezető: Konrád Bence
Group Account Director: Szitás Adrienn
Account manager: Kun-Horváth Réka