Közös együttműködésbe kezdett Magyarország egyik vezető esport egyesülete, a RIFT eSports, valamint a Trinity International Communications integrált kommunikációs ügynökség. A kooperáció célja többek között, hogy a fiatal, dinamikusan fejlődő csapat, valamint az általa képviselt műfaj szélesebb körben is ismertté váljon Magyarországon. Az ügynökség a csapat kommunikációs tevékenységét PR, edukációs, valamint personal branding területeken támogatja – derül ki a Trinity mai sajtóközleményéből.

League of Legends, CS-GO, Dota2, Hearthstone, Fortnite. Egy laikus számára ezek az elnevezések talán ismeretlenek, pedig a legnépszerűbb intenzív akció-stratégiai versenyjáték VB döntőjét tavaly több mint 135 millió néző követte, amely nézőszám a legtöbb tradicionális sport nézettségét is meghaladja.

„Szeretnénk, hogy minél többen ismerjék meg a legnépszerűbb esport játékokat, valamint a csapatunkat, melynek tagjai nap mint nap azért dolgoznak, hogy eredményesen szerepeljenek a hazai és nemzetközi megmérettetéseken. Biztosak vagyunk abban, hogy a Trinity International Communications szakmai segítségével rövid idő alatt megvalósíthatjuk ezt a célt” – mondta Ferenczik Andrea, RIFT eSports elnökségi tagja.

„Vállalatunk ügyfél portfóliójának sokszínűségét tovább növeli a RIFT eSports-szal közös munka. Mindig örömmel tölt el bennünket, ha fiatal tehetségekkel dolgozhatunk együtt” – mondta Kuna Tibor, a Trinity International Communications Kft. ügyvezetője.