A nemzetközi próbavásárlási szolgáltatást nyújtó multinacionális vállalat az Amerikai Egyesült Államokban alakult 1987-ben. A szervezet az eltelt 28 évben hatalmas növekedésen ment keresztül. Helyi irodái Amerikában, Európában és Ázsiában nemzetközi partnerek megbízásából végeznek teljes piackutatást, elsősorban próbavásárlási területen.

A tapasztalatok kiértékelése közben

A tapasztalatok kiértékelése közben


A cég 2011 óta sikeresen működik és intenzíven fejlődik Budapesten is. Hazánkban negyven négyzetméteren 5 emberrel kezdte működését, mára 800 m2-en 53-ra bővítette állandó dolgozóinak számát. Idén indította el Magyarországon – és rövidesen Belgiumban is – a cégcsoporton belül már jól működő egyedi programját. A Bare International profilja nemzetközi brandek és márkák szolgáltatatás-minőségének javítására irányuló minőségellenőrzési tevékenység, valamint az ehhez kapcsolódó speciális tanácsadás.
A cég európai székhelyét 1999-ben nyitotta meg a belgiumi Antwerpenben. Magyarországon 2011 óta a kezdeti pár főről az ötéves jelenlét alatt 800 négyzetméteren ötvenháromra bővítette állandó dolgozóinak számát. Kizárólag rugalmas, lendületes, megbízható és idegen nyelveket – jelenleg 13 különböző nyelv – magas szinten beszélő fiatalok alkotják a csapatot. A mostani hatalmas növekedést egyetlen kliens, 17 országot érintő megbízása adja.
A rendelkezére álló 3 hónap – a szerződékötéstől az első emberek felvételéig terjedő időszak – speciális kihívást jelentett a HR részleg számára. A kiválasztási folyamatban, melynek gerincét a hetente ismétlődő AC-k adták, a különböző részlegekre az adott feladatkörök kompetenciájával rendelkező, megfelelő munkatársakat kellett megtalálni. Büszke vagyok arra, hogy a csapat a rendelkezésre álló hagyományos és modern technikák minden csatornáját kihasználva sikeresen betöltötte a munkaköröket.
A megbízói ügyfélkör a szállodaipartól kezdve az autóiparon át egészen az FMCG (napi fogyasztási) és luxus termékekig terjed. A siker érdekében a Mystery Shopping tevékenység végrehajtásához olyan próbavásárlókkal dolgoznak együtt, akik a kliensek üzleti sikereihez saját vásárlásaik során szerzett élményük tárgyszerű visszajelzésével járulnak hozzá. Nyitottak és kíváncsiak az iparági újításokra, valamint pontos megfigyelő készségekkel rendelkeznek. Minden próbavásárlást speciális, a megrendelői igényeket és terméket figyelembe vevő tréning és vizsgafolyamat előz meg.
A próbavásárlók tapasztalataikat egy online kérdőívben rögzítik a látogatás utáni 24 órán belül, hogy a lehető legpontosabb képet tudják adni. A beérkezett online riportokat egy erre szakosodott csapat elemzi, javítja, majd a projekt lezárásaként a vállalti kapcsolattartók egyedi összefoglaló riportokat készítenek.
Az eredmény minden esetben egy objektív leképezése annak a területnek, amely mérésre kerül; így például a versenytárs vagy a saját munkatársaik szakmai felkészültségéről, attitüdjéről, lojalitásáról, hogy mennyire tartják be a vállalat által meghatározott irányelveket, minőségi sztenderdeket. Ezt az alapinformációt tudják saját igényeik szerint felhasználni az üzleti növekedés ösztönzésére vagy a mért terület továbbfejlesztésére.
Henter Ágnes a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) Kormányzati Kapcsolatok Főosztályának főosztályvezető-helyettese szerint a szervezet feldata: a kormány fő befektetésösztönzési céljainak teljesítése, egyúttal a két- és többoldalú nemzetközi gazdasági kapcsolatok előmozdítása azáltal, hogy professzionális segítséget nyújt a Magyarországon befektetni szándékozó külföldi vállalatoknak.
A vállalat ebben az évben indította útjára a „@ BARE we Care” elnevezésű programját, melyenek alapgondolata a részletekre való odafigyelés – ami egyben a Mystery Shopping hivatás legfontosabb attribútuma is. Ez a program foglalja keretbe a BARE International azon tevékenységeit, amelyek nem köthetők szorosan a minőségellenőrző munkához, de fontosak a cég számára. Magyarországon kiemelt figyelmet kap részünkről a fiatal művészek támogatása, hiszen az egyetemekről évente kikerülő több száz művészdiplomás fiatal további sikeres pályafutása bizonytalan. Megfelelő támogatás nélkül a fiatal tehetségek pályaelhagyásra kényszerülhetnek, melyet ez a speciális lehetőség igyekszik áthidalni. Azzal, hogy a BARE International budapesti irodája 2015. május 22-én megnyitotta kapuit a látogatók és a sajtó képviselői előtt a kiállítás idejére és bemutatkozási felületet teremtett három fiatal festőművésznek, mivel támogatni kívánja a kiemelkedő, feltörekvő tehetségek karrierjét.
Vicky Martinez Dorra BARE International globális marketingmenedzsere kezdeményezte ezt a felhívást. Ő maga is fest, képei szintén a budapesti iroda falát díszítik. Mélyen hisz abban, hogy ez a segítség akár nemzetközi karrierlehetőséget nyithat a fiatal képzőművészek számára.
Téglássy Anna 2011-ben diplomázott a Pécsi Tudományegyetem festő szakán, mestere: Nyilas Márta volt. 2010-ben elnyerte az Amadeus Alkotói Ösztöndíjat. Linómetszeteiben a különböző formák mintázattá alakításával, illetve a látvány játékos, egyszerűsített megjelenítésével foglalkozik. Alkotásaival már találkozhattunk Szentendrén, Pécsett valamint Budapesten.
Fusz Mátyás 2009-ben diplomázott a Pécsi Tudományegyetem Művészeti Karának festő szakán, mestere: Tolvaly Ernő.
Munkáiban a tömegjelenségek szinkronizációs modelljeinek képi megjelenítésével foglalkozik. A tömegmozgás, tömegszimuláció, tömeg-kontroll, tömegnövelés, tömegmérés, tömegtehetetlenség, tömegmennyiség, tömegközlekedés, tömegkommunikáció, tömegmechanika csataképeken, tüntetéseken, koncerteken, piacokon, kis és nagy terekben, folyosókon, digitális modelleken.
Sipos Emő 2011-ben diplomázott Pécsi Tudományegyetem Művészeti Karának festő szakán, mestere: dr. Hegyi Csaba.
A legtöbb nagyméretű munkáját kisméretű rajzok sokasága (ceruza, filc, kréta, színes papírok) előzik meg.
A vonalak, színes formák, gesztusok kavalkádjainak rendszereit a körülöttünk áramló világ inspirálja. A megfigyelt téma lehet egy fa lombjának szerkezete, egy omladozó vakolatú fal felülete, vagy akár a meglátogatott kiállításról szerzett összbenyomás.