SZEMÉLYES ÉRTÉKESÍTÉS

MESTERKURZUS

Nem szeretnél átlagos eladó lenni, sokkal inkább profi értékesítővé akarsz válni?
Nem szeretnél rátukmálni, inkább értékesítenél?
Szeretnél minden helyzetben megtalálni a vevőidhez vezető utat?

A gazdasági válság megnehezítette az értékesítői munkát; sok vállalkozás ment tönkre.
A talpon maradt értékesítőknek a csődbe ment konkurencia ügyfeleinek megszerzése a túlélés lehetőségét jelenti!
A most induló „Személyes értékesítési mesterkurzuson” a kialakult gazdasági környezetben azonnal alkalmazható praktikákat sajátíthatsz el.

A MESTEREID

Balogh Attila, Access Befektetési Alapkezelő Zrt., vezérigazgató

Baráth Maya kommunikációs szakember, a Magyar Hírlap korábbi hirdetési vezetője

Dr. Csikesz Tamás, DFT-Hungária ügyvezető igazgató, működésfejlesztési tanácsadó, címzetes főiskolai docens

Gablini Gábor Gépjármű-Márkakereskedők Országos Szövetsége, elnök

Görög Ibolya protokoll szakember, tréner, 1987 és 1999 között a Miniszterelnöki Hivatal protokollfőnöke

Kőrösi Zoltán, Axa korábbi értékesítési igazgatója, Marathon Insurance Zrt. értékesítési igazgatója és vezérigazgató-helyettese

Kőszegi András marketing szakújságíró, a BrandTrend alapítója

Mikola György Vista Utazási Irodák Kft., értékesítési igazgató

Molnár-Bánffy Kata Ladies First Consulting, alapító, vezető tanácsadó, kommunikációs szakember, beszédíró

Suhai Gábor pszichológus, az ELTE, DE, SOTE oktatója, coach, az EQ-Skill vezetője

Tonk Emil üzletember, marketing-szakember

SZEMEZGETÉS A TERVEZETT TÉMÁKBÓL

Az értékesítő, mint márka: a self branding szerepe az értékesítésben
Az értékesítő üzemanyaga: motiváció – Hogyan gondoskodjak az állandó motiváltságomról?
A meggyőzést a számok vagy a pszichológia irányítja?
Hogyan váltsunk be stílusjegyeket 10 milliós címletekre? Hogyan értékesítsünk luxuscikkeket?
Mivel érvel egy piacvezető, ha eltűnt körülötte a piac? Értékesítés a nehéz piaci helyzetben.
Az üdülési ajánlatok értékesítésének fortélyai? Mivel lehet érvelni a nehezebb gazdasági helyzetben?
A kreatív megszólítás titkai. Az értékesítő SWOT analízise
Az értékesítés és a testbeszéd: Értékesítés szívvel, lélekkel és testcselekkel
Az értékesítési folyamat támogatása etikett és protokoll ismeretekkel, a megjelenés protokollja
A sales 10 axiómája

ITT TUDSZ JELENTKEZNI:

http://www.mesterkurzusok.hu/kepzesek/Szemelyes_ertekesites_mesterkurzus

Author: Horváth Erika

horvath.erika0806@gmail.com