Szerző cikkei: Gergely Bognár

PR-TRENDEK EGYMÁSTÓL 9 EZER KILOMÉTERRE

Az influencer marketing, a pull marketing és az élő közvetítés a három meghatározó trend Németországban, míg Japánban a marketing és a pr közötti határ folyamatos elmosódása, a saját média, valamint a millenniumi nemzedék elérésének fontosabbá válása számít vezető trendnek – derül ki a PR Herald körkérdéséből. Öt kérdést intéztünk egy-egy német, amerikai, japán és ausztrál pr-ügynökségnek, hogy […]

Tovább »

 
 

MIT JELENT MA A PR?

A PR Newswire kutatásából egy érdekes infografika született:   Utolsó frissítés: 30th május, 2016, 7:34 DU.

Tovább »

 
 

BARCELONAI PR-MÉRÉSI, -ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK 2.0

Utolsó frissítés: 28th május, 2016, 10:41 DE.

Tovább »

 
 

ONLINE FELMÉRÉS SZAKMÁNK HELYZETÉRŐL

A magyar pr- és kommunikációs szakma jelenlegi helyzetéről indított kutatást a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ). Az eredményekkel a szakma hazai fejlesztéséhez kívánnak hozzájárulni. A kérdőív megegyezik Nagy-Britannia egyik legnagyobb pr-szervezetének, a Chartered Institute of Public Relations (cipr.co.uk) éves kérdőívével, mindössze néhány kérdésben alkalmazkodtak a magyar piac sajátosságaihoz. Az első magyarországi felmérés során céljuk az […]

Tovább »

 
 

BARCELONAI PR-ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK: NINCS SOK VÁLTOZÁS

A pr-mérés, -értékelés, -kutatás hármasának alapelveit rögzítették öt esztendeje hat nemzetközi szervezet szakemberei, amelyeket idei konferenciájukon felülvizsgáltak. A legfőbb elvek, a mérés keretei nemigen változtak, csupán néhol tágabb értelmezést nyertek. A Barcelonai Alapelvek – a készítők szerint –, átfogó szerkezetbe foglalják és kijelölik a mérés és értékelés alapját. A 2010-es alapvetéseket az elmúlt években gyakorlatba […]

Tovább »

 
 

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA MÉRÉSE

Forrás: Institute for PR Utolsó frissítés: 31st október, 2015, 11:16 DE.

Tovább »